Crypto - Nieuws en algemene discussie

Terra (UST) Buys $125 Million Worth of BTC out of $11.2 Billion Planned to Acquire in Three-Month Period

URm7qhu.png

Zeker dat we nog in een downtrend zitten? Voorlopig hebben we een higher low gezet, dus mogelijk zijn we terug op weg omhoog.
Misschien ben ik te bullish, maar ik ben er nog altijd niet zeker van dat we lagere prijzen gaan zien hoor. :p
Ik ben er steeds zekerder van dat we terug op weg omhoog zijn. 😁

Als dat gewoon minen met energie die normaal weg ging onder de norm van flaring/venting dan is dat fucking zalig te noemen. Ipv zinloos vervuilen Bitcoin minen.

Laatst bewerkt:
Ik heb de raporten gedownload ivm staking en deze van cvs naar excel geimporteerd.
Alles staat nu mooi geordend maar het lukt me niet om een autosom te doen omdat de getallen met een punt werken ipv komma.
Vb 0.123456 Iemand een idee hoe dit wel lukt?

Ik heb de raporten gedownload ivm staking en deze van cvs naar excel geimporteerd.
Alles staat nu mooi geordend maar het lukt me niet om een autosom te doen omdat de getallen met een punt werken ipv komma.
Vb 0.123456 Iemand een idee hoe dit wel lukt?
Ctrl + H . , Replace all

Mss dat crypto wel de een oplossing is tijdens een echte recessie, het is niet ondenkbaar dat miljarden hun weg sneller vinden naar crypto indien de reële economie globaal in een dalende spiraal zou terechtkomen.

Mss dat crypto wel de een oplossing is tijdens een echte recessie, het is niet ondenkbaar dat miljarden hun weg sneller vinden naar crypto indien de reële economie globaal in een dalende spiraal zou terechtkomen.
Zoals goud dus in feite.
Maar dikwijls ziet ge wel dat BTC dumpt tijdens korte paniek op de markt, om dan weer te herstellen. Op korte termijn is het geen goede hedge gebleken, te volatiel. Maar we moeten nog zien wat het op de lange termijn geeft.

Ook de stock market is aan een serieuze recovery bezig. Ik zou dus nog niet spreken van een inverse correlation.

Terug
Bovenaan