Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben er steeds zekerder van dat we terug op weg omhoog zijn.Zeker dat we nog in een downtrend zitten? Voorlopig hebben we een higher low gezet, dus mogelijk zijn we terug op weg omhoog.
Misschien ben ik te bullish, maar ik ben er nog altijd niet zeker van dat we lagere prijzen gaan zien hoor.![]()

Dat is gevaarlijkIk ben er steeds zekerder van dat we terug op weg omhoog zijn.![]()
Had net om 22h m'n DCA cryptoaankopen gedaan voor vandaag. Zal niet veel impact hebben, maar toch altijd leuk om daarna een pump te zien.Mooie pump om de week te beginnen.

Ctrl + H . , Replace allIk heb de raporten gedownload ivm staking en deze van cvs naar excel geimporteerd.
Alles staat nu mooi geordend maar het lukt me niet om een autosom te doen omdat de getallen met een punt werken ipv komma.
Vb 0.123456 Iemand een idee hoe dit wel lukt?
goddamnit your a heroCtrl + H . , Replace all

Super! Straks eens proberen.Ctrl + H . , Replace all
Ben ook wel benieuwd naar de verschillende parameters die de banken gebruiken bij het opzoeken van "vreemde" verrichtingen.Iemand hier al problemen gehad met uitcashen naar zijn belgische rekeningnummer?
Zoals goud dus in feite.Mss dat crypto wel de een oplossing is tijdens een echte recessie, het is niet ondenkbaar dat miljarden hun weg sneller vinden naar crypto indien de reële economie globaal in een dalende spiraal zou terechtkomen.
Mss dat crypto wel de een oplossing is tijdens een echte recessie, het is niet ondenkbaar dat miljarden hun weg sneller vinden naar crypto indien de reële economie globaal in een dalende spiraal zou terechtkomen.