Sneeuwstorm
Well-known member
short squeeze denk ik, zakt nu wel even terug
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de 4H grafiek zie je wel een descending broadening wedge, en BTC is op de 34-35K gebounced en dan uitgebroken. Maar gezien de algemene marktsituatie is het wel vreemd ...
Maar 't is wel kandje boordje, want op de 1h zitten we nog steeds op de rand van die wedge. Het zou dus nog eens naar beneden kunnen gaan, dat is denk ik realistischer nu.
Misschien dat de traders er wel op rekenen en dat daarom de prijs gestegen is. Self-fulfilling prophecyHet is al weken dat er patronen gevormd worden die nie uitkomen omdat er op wereldschaal het een en ander beweegd.
Als er nog een betrouwbaar timeframe is, is het tegenwoordig de monthly.
Er zit imo geen ene whale nu op de buy button te duwen. Nu is het kopen met pure emotie wat er gebeurd.
Alst em keer zal het heus nie op enkele dagen komen. En al zeker nie als het overal blijft rommelen
monero voor de rijke stinkers daar zodat ze nie wereldwijd geblacklist kunnen worden' t zal niet lang meer duren of Rusland gaat Bitcoin legal tender maken. De roebel staat toch op een all-time-low (wishfull thinking =)

liever niet. als ze dat proberen om swift te omzeilen zullen westerse mogendheden BTC nog meer de dieperik proberen in te duwen.' t zal niet lang meer duren of Rusland gaat Bitcoin legal tender maken. De roebel staat toch op een all-time-low (wishfull thinking =)
Zeker dat we nog in een downtrend zitten? Voorlopig hebben we een higher low gezet, dus mogelijk zijn we terug op weg omhoog.We zitten nog altijd in een downtrend hé. Ik heb zelfs een beetje verkocht aan 38-39K. Ik denk BTC nog wel zal zakken moesten ze de gaskraan dichtdraaien of terug beginnen over renteverhogingen. Veel moet er niet gebeuren of 't is paniek.
Volgens mij was die pump van gisteren gewoon een short squeeze , wellicht met de oorlog veel speculatie door traders dat de prijs nog lager gaat, en een whale die daar gebruik van maakt.

If Elon buys, im all in...Ik denk niet dat we in een downtrend zitten.
It’s all the way up!

Dat gedeelte kunnen we vergeten. Natuurlijk is dat niet iets waar ik achter sta en zou het liever uitgeknipt zien want ik vind het eigenlijk cringe.If Elon buys, im all in...![]()
De video was gemaakt toen Elon had bekendgemaakt dat hij BTC op Tesla’s balance sheet zou zetten, vandaar. Ik vind de beat en sommige andere lyrics wel leuk haha.