Spiderman
Banned
Buying opportunity. Net zoals het moment toen BTC de helft van zijn waarde in 1 dag verloor tijdens de Covid-crash.De beurzen zijn weer aan t crashen... Waarom volgt btc. Dit zou toch los van elkaar staan...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Buying opportunity. Net zoals het moment toen BTC de helft van zijn waarde in 1 dag verloor tijdens de Covid-crash.De beurzen zijn weer aan t crashen... Waarom volgt btc. Dit zou toch los van elkaar staan...
Ik snap niet waarom mensen denken dat BTC losstaat als keer op keer blijkt dat het dat niet doet.De beurzen zijn weer aan t crashen... Waarom volgt btc. Dit zou toch los van elkaar staan...
De beurzen zijn weer aan t crashen... Waarom volgt btc. Dit zou toch los van elkaar staan...
De beurzen zijn weer aan t crashen... Waarom volgt btc. Dit zou toch los van elkaar staan...
Ik dacht dat ook tijdens de Covid crash. Uiteindelijk waren het die die er zijn opgesprongen diegenen die veel geld gepakt hebben. Ik ga nu ook wel niet all-in.Er zal toch eerst wat duidelijkheid moeten zijn van de grootsheid van zijn aanval vooraleer ik geld uit mijn zakken haal...
Ik dacht dat ook tijdens de Covid crash. Uiteindelijk waren het die die er zijn opgesprongen diegenen die veel geld gepakt hebben. Ik ga nu ook wel niet all-in.
Zoals in het beurstopic al mooi werd getoond:Ik vind wel dat er een fundamenteel verschil is tussen een "black-swan" wat COVID was en voet van oorlog waar al maanden onrust over ontstaat.
Hetgeen vandaag gebeurd stop ik niet in de categorie "onvoorspelbaar".
Daarbij komende dat de economie nog niet herstelt is van de pandemie en het leven in 2 jaar tijd +15% duurder is geworden. Met die factoren besluit ik dat de kaarten wat anders op tafel liggen als pakweg 2 jaar geleden, dag op dag.
COVID duurt toch ook al 2 jaar, kan je vergelijken met een oorlog denk ik.Ik vind wel dat er een fundamenteel verschil is tussen een "black-swan" wat COVID was en voet van oorlog waar al maanden onrust over ontstaat.
Hetgeen vandaag gebeurd stop ik niet in de categorie "onvoorspelbaar".
Daarbij komende dat de economie nog niet herstelt is van de pandemie en het leven in 2 jaar tijd +15% duurder is geworden. Met die factoren besluit ik dat de kaarten wat anders op tafel liggen als pakweg 2 jaar geleden, dag op dag.
Zoals in het beurstopic al mooi werd getoond:
![]()
We hadden het hier wel over de crash vd beurs/cryptomarkt? Over de lengte en het gevolg spreek ik me niet uit.COVID duurt toch ook al 2 jaar, kan je vergelijken met een oorlog denk ik.
Mja, die gelijkenissen gaan in twee richtingen. Elke blow-off top lijkt ook op een recente top.Op de all-time chart gaat elke recente top een blow-off top lijken. Maar kijk naar het volume + de pct. changes op de charts van Binance/Kraken/Bitfinex etc. Daar zie je toch geen plotse stijgingen die veel groter zijn dan de normale range? In 2018 hadden we dag na dag stijgingen van 5-10%, heel anders dan onze recente tops.

Is ondertussen al teniet gedaandie verhalen van allemaal Oekrainers die langs de bank gaan om geld af te halen, Rusland die van SWIFT zou gebanned worden,...
dat zou toch allemaal bullish nieuws moeten zijn voor bitcoin? maar nee, iedereen duikt in goud![]()