Sneeuwstorm
Well-known member
>45% crypto (waarvan >60% in BTC zit en iets meer dan 10% ETH)
+- 35% vastgoed (alhoewel dat in huidige waarde meer kan zijn)
+- 10% cash
<10% aandelen/ETF
Zou eens wat moeten herbelanceren
Ik heb recent een deel cash omgezet naar ETFs, op de beurs ben ik nog maar net begonnen. Ik wou ook niet al mijn cash in aandelen stoppen ineens, want je weet nooit dat er dan toch eens een crash/bearmarket aankomt. Ik vrees dat BTC dan ook de pineut gaat zijn, zeker op de korte termijn. Dat hebben we in januari gezien. Het eerste dat bij een crash wordt buitengeworpen is crypto. Althans door de kortetermijntraders.
+- 35% vastgoed (alhoewel dat in huidige waarde meer kan zijn)
+- 10% cash
<10% aandelen/ETF
Zou eens wat moeten herbelanceren
Ik heb recent een deel cash omgezet naar ETFs, op de beurs ben ik nog maar net begonnen. Ik wou ook niet al mijn cash in aandelen stoppen ineens, want je weet nooit dat er dan toch eens een crash/bearmarket aankomt. Ik vrees dat BTC dan ook de pineut gaat zijn, zeker op de korte termijn. Dat hebben we in januari gezien. Het eerste dat bij een crash wordt buitengeworpen is crypto. Althans door de kortetermijntraders.

Langs de andere kant begrijp ik wel dat je portfolio anders een vertekend beeld zou geven t.o.v. mensen die huren, maar blijf het zelf vreemd vinden om het huis waarin we wonen daarbij te tellen.