Crypto - Nieuws en algemene discussie

ik stap toch even uit. had SOL gekocht op 98$ en nu verkocht op 114$. ik heb het mij al vaak beklaagd van niet te hebben verkocht nadat het gedipt heeft. morgen staat die dus op 125$

Ik heb een nieuwe rode kampioen. BTT, -99,92% :lol:

What happened there? Was echt een overnight plunge naar het nulpunt.

Edit: replaced dus door bttc

Stoic bot (om eventjes wat feedback te geven na x maand) doet het wel cava in deze volatiele markt. Zijn performantie was relatief laag in de bull market, maar in deze trend heeft het wel ergens zijn plaats.

Resultaten natuurlijk niet meer positief, maar de markt is zo'n 50% naar beneden gegaan. Als ik dan zie dan staat Stoic op 79% (dus slechts -21%). Wat feitelijk best nog wel ok is. Mijn andere bags zijn stevig neer, enkel de laatste solden aankoopjes zijn niet slecht.

Score: 3.6 Roentgen, not great but also not terrible?

leonardo-dicaprio-sold-gif.gif

Hola, XRP is vandaag aan het pompen. Wie had dat gedacht dat er uberhaupt nog iets van volatiliteit in die crypto zat.

Had een portie ETH overgeschreven van mijn Binance naar Coinbase account. Alle juiste Adressen overgenomen. Completed zogezegd maar niks ontvangen.... Smh. Was geen enorm groot geld. Maar toch. Begrijp er niks van.

Kan je de transactie niet volgen op de blockchain? Misschien is er vertraging, zolang je het adres juist hebt ingegeven zou het moeten toekomen.

Had een portie ETH overgeschreven van mijn Binance naar Coinbase account. Alle juiste Adressen overgenomen. Completed zogezegd maar niks ontvangen.... Smh. Was geen enorm groot geld. Maar toch. Begrijp er niks van.
Heb je niet per ongeluk naar het ETH contra t adres overgeschreven?

Er zijn wel wat verschillen bij Coinbase:
- Coinbase of Coinbase Pro?

Toch geen ETH classic gepakt he? :unsure:

Je kan altijd via block explorer vinden wat er gebeurd is met je transactie op het adres waarop je het gedropped hebt.

Als je een transactie ziet binnenkomen op het adres, dan is het aangekomen. Kans is groot dat het op 0 gaat staan want die transacties floepen meteen naar de cold/hard wallets van Coinbase. Maar je zou toch iets van transacties moeten zien binnenkomen.

Laatst bewerkt:
Heb ik ook al gehad bij ander platform. Ik zag op de blockchain dat het aangekomen was op het juiste adres met voldoende confirmaties. Ging toen wel over een groot bedrag, maar aangezien ik zag op de blockchain dat ik geen fouten gemaakt had (ik check alles 10x, zeker bij grotere bedragen) wist ik dat het probleem bij het platform lag. Mailtje gestuurd en de dag erna was het in orde.

Terug
Bovenaan