Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fmlik stap toch even uit. had SOL gekocht op 98$ en nu verkocht op 114$. ik heb het mij al vaak beklaagd van niet te hebben verkocht nadat het gedipt heeft. morgen staat die dus op 125$
Weer traders die overmoedig worden, ik verwacht wel een paar rode dagen nog deze week ook.SHIB 55% omhoog in 1 week , leuke, organische groei![]()
118 dus. Ik heb gisteren wat bijgekocht.ik stap toch even uit. had SOL gekocht op 98$ en nu verkocht op 114$. ik heb het mij al vaak beklaagd van niet te hebben verkocht nadat het gedipt heeft. morgen staat die dus op 125$
Heb je niet per ongeluk naar het ETH contra t adres overgeschreven?Had een portie ETH overgeschreven van mijn Binance naar Coinbase account. Alle juiste Adressen overgenomen. Completed zogezegd maar niks ontvangen.... Smh. Was geen enorm groot geld. Maar toch. Begrijp er niks van.

Heb ik ook al gehad bij ander platform. Ik zag op de blockchain dat het aangekomen was op het juiste adres met voldoende confirmaties. Ging toen wel over een groot bedrag, maar aangezien ik zag op de blockchain dat ik geen fouten gemaakt had (ik check alles 10x, zeker bij grotere bedragen) wist ik dat het probleem bij het platform lag. Mailtje gestuurd en de dag erna was het in orde.Had een portie ETH overgeschreven van mijn Binance naar Coinbase account. Alle juiste Adressen overgenomen. Completed zogezegd maar niks ontvangen.... Smh. Was geen enorm groot geld. Maar toch. Begrijp er niks van.