Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Solana prrrrt -10% lol. Toont toch echt wel de onterechte FUD, want de gestolen funds zitten op de ETH chain.
Ik heb mij ook al afgevraagd in hoeverre die bridges tussen chains veilig zijn, want stel dat 1 chain gehackt wordt dan kan dat toch ook gevolgen hebben voor funds op een andere chain.
Veel tokens staan bijvoorbeeld op Binance smart chain en op Ethereum, maar de veiligheid hangt toch steeds van de zwakste schakel af.
ja, werkt terugKan je ondertussen eigenlijk terug storten/afhalen van Binance? Of is dat nog steeds niet opgelost?
Mooie bump, maar ik wacht toch nog af. Zo hebben we er nog gezien tijdens deze downtrend.Goede dag voor BTC vandaag, ik vraag mij af of @M°°nblade nog niet nerveus begint te worden
Die fokker heeft op minder dan 1% mijn kooporder gemist en nu schiet alles naar boven...DUSK blijft ook maar zakken
iemand die meer up to date is van de status van DUSK hun testnet? Hebben ze al een nieuwe datum geannounced?
). Als het goed gaat check ik het constant en ben ik veel meer betrokken, zelfs hier.
Same, ik loop enorm slechtgezind wanneer mijn investments in het rood gaanIk ben eerder depri dan in paniek wanneer het crasht
Same, ik loop enorm slechtgezind wanneer mijn investments in het rood gaan
Al mijn geld zit netjes gespreid over crypto, aandelen en fondsen in 12 verschillende zaken dus op zich zou het al heel lelijk moeten gaan.Ben je niet over exposed dan?