Crypto - Nieuws en algemene discussie

His smile en optimism, gone.

Waar is uw geloof in de $100k en meer naartoe man?
Putin-Ukraine-meme.jpg

Die mogen dat doen. Dat ze maar zorgen voor een mooie dead cat bounce waarin ik dan mijn exit kan timen.

Als je als crypto whale op de top een stuk verkocht had en nu terug bijkoopt, heb je een mooie trade gedaan. Voor die maakt het niet veel uit of dit achteraf bekeken de bodem was of niet.
Niks gaat in een rechte lijn naar beneden, dus ik verwacht wel een bounce, er is nog geen deftige bounce geweest eigenlijk.

Waar is uw geloof in de $100k en meer naartoe man?
Tja kijk, als het in bed na een uur nog niet gelukt zegt mijn vrouw ook dat het dan wel voor de volgende keer zal zijn.
Het geloof is er nog maar ik respecteer de tijdframe van de cycli.

Deze cyclus verloopt anders dan de voorgaande. Als iedereen gelooft in een blow-off top dan doet de markt meestal net het tegenovergestelde van wat iedereen denkt. Ik denk dat dit ook hier gebeurd is.

9kni7i2.jpg

Tja kijk, als het in bed na een uur nog niet gelukt zegt mijn vrouw ook dat het dan wel voor de volgende keer zal zijn.
Het geloof is er nog maar ik respecteer de tijdframe van de cycli.

Deze cyclus verloopt anders dan de voorgaande. Als iedereen gelooft in een blow-off top dan doet de markt meestal net het tegenovergestelde van wat iedereen denkt. Ik denk dat dit ook hier gebeurd is.

9kni7i2.jpg
Dan zijn er nog die geloven in lenghtening cycles, dat de piek pas deze zomer of eind dit jaar zou bereikt worden. Het gros van de crypto traders zal wel gedacht hebben dat de piek eind 2021 zou komen. Dat kan, maar dat hoeft ook niet zo te zijn. Net zoals dat de prijs kan afwijken kan de timeframe ook afwijken van de vorige cycli.

Dan zijn er nog die geloven in lenghtening cycles, dat de piek pas deze zomer of eind dit jaar zou bereikt worden. Het gros van de crypto traders zal wel gedacht hebben dat de piek eind 2021 zou komen. Dat kan, maar dat hoeft ook niet zo te zijn.
Als er nu 1 fundamentele basisregel in de marktcycli theorie is, dan is dat dat cycli neva evah verlengen. Belangrijk is ook dat we het dan hebben over de timeframe tussen de bodems van de cycli en niet de pieken die idd in tijd kunnen schommelen. Maar een piek kan nooit plaatsvinden na de uitgerekende bodem en start van de nieuwe cyclus.

Mensen die nu ETH, BTC of andere coins met een stevig project verkopen gaan toch serieus spijt hebben denk ik.
Shitcoins is een ander verhaal, maar je steekt best ook maar een kleine proportie van je portefeuille in zo'n shitcoins.

Kan gebeuren, ik heb niets gedaan en heb in vergelijking met 4 weken geleden 10k minder

Enige dat me een beetje wringt is dat ik op een paar 100 € van mijn cashout goal zat op de piek :D

Alle whales waarmee ik spreek, zeggen dat een bull cyclus nooit eindigt zonder het "Euphoria" stadium bereikt te hebben dus alles zou goed komen. Nog enkele weken hodlen. Kijk nooit naar de emoties van mensen maar wat ze doen. Enkel de kleine retailers krijgen nu schrik en verkopen hun crypto.

In maart 2019 stond ik op -50% en ik ben blijven hodlen. Eerste helft 2021 wat profits gepakt. Nu sta ik nog altijd op x10 mijn inleg maar -60%ATH november.

Ik blijf erbij. Die blow-off top komt nog.

Hoort er gewoon bij . Als ik kijk naar begin 2018 , toen verkocht ik uit paniek ETH aan 400-600euro en nog zo paar zaken ...
Als je daarna terugkijkt ja .... Daarmee binnen x aantal jaren ,stellen deze prijzen weer niks voor :D

Enige waar ik nu van baal , is dat ik nog lager kon inkopen dan week geleden :D

Vrijwel niemand kan op de top verkopen, zelfs al verkoopt ge op 50-60% daarvan hebt ge het nog redelijk gedaan vind ik.
verkopen? :unsure:

hout vasthouden maar cardano doet het al bij al niet zo heel slehct deze drop.
-15% op 7 dagen terwijl de meeste toch tussen de 20-35% schommelen.
Nu ja de drop is nog niet gedaan hoogstwss... of het moet het sundaeswap effect zijn.
Knipsel.png

Terug
Bovenaan