Crypto - Nieuws en algemene discussie

Haalde net de cornflakes en keek toen naar m'n portefeuille.

Direct die cornflakes terug gezet. Kan geen zotte kosten meer doen in deze tijd.

Ik keek even naar mijn solletjes juist en zag dat ik bijna zonder sollen zat!
Wel de ideale moment om bij te kopen. But there is so much to buy and so less money to do purchases

Heb zo wel goesting om al mijn altcoins buiten te shotten en uit te cashen, en enkel BTC en ETH over te houden en er niet meer naar te zien ...
Maar nu is het ook niet het goede moment om te verkopen hé
Allez, ge weet nooit wat het volgende economische nieuws is die de markt doet crashen ...

Market cap 24u:
BTC -57,433Miljard €
ETH -40,6Miljard €
...
Veel dumping.

Ben wel blij dat ik op de laatste ADA piek(1,4€) winst heb gepakt.

Heb zo wel goesting om enkel BTC en ETH over te houden en er niet meer naar te zien ...
Klinkt als een geniaal plan, het was dan ook mijn plan 4 jaar geleden. :coolbrows:

Afgaande op jullie apocalyptische noodkreten verwachtte ik het ergste, maar van paniek is er toch nog lang geen sprake hier. Het zal lang duren, maar komt wel goed.

Binnenkort komt er een hoop cash vrij, misschien moet ik eens zot doen en zwaar bijkopen, maar dan ga ik mij die nonchalante houding niet meer kunnen permitteren natuurlijk.

Zolang whales blijven kopen ben ik content.
El Salvador kocht gisteren 410BTC extra. Wanneer de smart money niet meer bijkoop bij dips, dan pas begin ik te paniekeren.

Het is wel grappig hoe lang ik met onderzoek/twijfel zit om iets van pakt een 150eur te kopen, en tegelijk van de ene op de andere dag een paar k€ armer wordt door crypto en beurs :D

Toch wat top 20 whales kochten serieus wat BTC de laatste dagen :-)
Die mogen dat doen. Dat ze maar zorgen voor een mooie dead cat bounce waarin ik dan mijn exit kan timen.

Als je als crypto whale op de top een stuk verkocht had en nu terug bijkoopt, heb je een mooie trade gedaan. Voor die maakt het niet veel uit of dit achteraf bekeken de bodem was of niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan