Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat als het nog een stuk zakt, er hier en daar in de wereld wel ene te bengelen hangt.Rough night boyzzz
Allez ik maar denken dat dit uw top picks van 2022 gingen worden.Haalde net de cornflakes en keek toen naar m'n portefeuille.
Direct die cornflakes terug gezet. Kan geen zotte kosten meer doen in deze tijd.
Klinkt als een geniaal plan, het was dan ook mijn plan 4 jaar geleden.Heb zo wel goesting om enkel BTC en ETH over te houden en er niet meer naar te zien ...
BTC aan 2k, dan verkocht ik m'n wagen voor cashStel u voor straks komt het nieuws uit dat evergrande eindelijk defaulted is en kort daarop valt rusland oekraine binnen.
BTC aan 2k dan?

Geen kellogg's meer.Haalde net de cornflakes en keek toen naar m'n portefeuille.
Direct die cornflakes terug gezet. Kan geen zotte kosten meer doen in deze tijd.

En gin van den Aldi met River tonic om de miserie weg te drinken
Zolang whales blijven kopen ben ik content.
El Salvador kocht gisteren 410BTC extra. Wanneer de smart money niet meer bijkoop bij dips, dan pas begin ik te paniekeren.

Geen idee of je El Salvador als smart buyers moet beschouwen![]()

Die mogen dat doen. Dat ze maar zorgen voor een mooie dead cat bounce waarin ik dan mijn exit kan timen.Toch wat top 20 whales kochten serieus wat BTC de laatste dagen
![]()
Top 100 Richest Bitcoin Addresses and Bitcoin distribution
Top 100 Richest Bitcoin Addresses. Bitcoin distribution.bitinfocharts.com
His smile en optimism, gone.Die mogen dat doen. Dat ze maar zorgen voor een mooie dead cat bounce waarin ik dan mijn exit kan timen.