His smile en optimism, gone.
Waar is uw geloof in de $100k en meer naartoe man?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
His smile en optimism, gone.
Waar is uw geloof in de $100k en meer naartoe man?
Niks gaat in een rechte lijn naar beneden, dus ik verwacht wel een bounce, er is nog geen deftige bounce geweest eigenlijk.Die mogen dat doen. Dat ze maar zorgen voor een mooie dead cat bounce waarin ik dan mijn exit kan timen.
Als je als crypto whale op de top een stuk verkocht had en nu terug bijkoopt, heb je een mooie trade gedaan. Voor die maakt het niet veel uit of dit achteraf bekeken de bodem was of niet.
Dead cat bounce klinkt toch optimistisch, niet?His smile en optimism, gone.
Dead cat bounce klinkt vooral buzz woordje van 2018.Dead cat bounce klinkt toch optimistisch, niet?
![]()
*natte vinger* 41k
Tja kijk, als het in bed na een uur nog niet gelukt zegt mijn vrouw ook dat het dan wel voor de volgende keer zal zijn.Waar is uw geloof in de $100k en meer naartoe man?
Dan zijn er nog die geloven in lenghtening cycles, dat de piek pas deze zomer of eind dit jaar zou bereikt worden. Het gros van de crypto traders zal wel gedacht hebben dat de piek eind 2021 zou komen. Dat kan, maar dat hoeft ook niet zo te zijn. Net zoals dat de prijs kan afwijken kan de timeframe ook afwijken van de vorige cycli.Tja kijk, als het in bed na een uur nog niet gelukt zegt mijn vrouw ook dat het dan wel voor de volgende keer zal zijn.
Het geloof is er nog maar ik respecteer de tijdframe van de cycli.
Deze cyclus verloopt anders dan de voorgaande. Als iedereen gelooft in een blow-off top dan doet de markt meestal net het tegenovergestelde van wat iedereen denkt. Ik denk dat dit ook hier gebeurd is.
![]()
Als er nu 1 fundamentele basisregel in de marktcycli theorie is, dan is dat dat cycli neva evah verlengen. Belangrijk is ook dat we het dan hebben over de timeframe tussen de bodems van de cycli en niet de pieken die idd in tijd kunnen schommelen. Maar een piek kan nooit plaatsvinden na de uitgerekende bodem en start van de nieuwe cyclus.Dan zijn er nog die geloven in lenghtening cycles, dat de piek pas deze zomer of eind dit jaar zou bereikt worden. Het gros van de crypto traders zal wel gedacht hebben dat de piek eind 2021 zou komen. Dat kan, maar dat hoeft ook niet zo te zijn.

Hier alles verkocht. Kan het nimeer aanzien. (Ni da ik zoveel had)

Ze kunnen er maar iets aan hebbenMissie crypto whales geslaagd!![]()
Content met mijn matige 700% opbrengst 

Vrijwel niemand kan op de top verkopen, zelfs al verkoopt ge op 50-60% daarvan hebt ge het nog redelijk gedaan vind ik.Ze kunnen er maar iets aan hebbenContent met mijn matige 700% opbrengst
![]()
verkopen?Vrijwel niemand kan op de top verkopen, zelfs al verkoopt ge op 50-60% daarvan hebt ge het nog redelijk gedaan vind ik.