zwarten
Well-known member
hoogstwss de sundeaswap release donderdag. Ik verwacht fud daarachterVan waar die cardano boom?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoogstwss de sundeaswap release donderdag. Ik verwacht fud daarachterVan waar die cardano boom?
Ik las toch dat veel mensen hun crypto gestolen is, terwijl ze 2FA geactiveerd hadden. Vraag me af hoe de hackers dat klaargespeeld hebben. Dan moet er toch ergens een fameus gat in de beveiliging van Crypto.com zitten.
Info van gisteren was nog niet verified (had het adres al gedeeld gekregen, en kortstondig hier gepaste) maar bij deze is het dus wel bevestigd:cardano boomt maar door. Deze nacht gewoonweg op 3875 sats gestaan. Das 1000 sats erbij op een weekje.
Edit @Enira 5000 dollar waarde aan eth of 5000 eth (±16 miljoen)

Er zijn van die metalen plaatjes waar je de phrase in kan slaan.Het grootste hold gedeelte staat bij mij op een ledger. Recovery phrase heb ik gewoon op een papiertje bij gehouden. Zijn er betere manieren om een recovery phrase bij te houden? Bij brand en heel uw inboedel brandt weg, ben je dat papiertje wel kwijt.
Of ook een mogelijkheid:Het grootste hold gedeelte staat bij mij op een ledger. Recovery phrase heb ik gewoon op een papiertje bij gehouden. Zijn er betere manieren om een recovery phrase bij te houden? Bij brand en heel uw inboedel brandt weg, ben je dat papiertje wel kwijt.
Jup zo doe ik het.Trouwens een kleine tip voor die metalen plaatjes: schrijf uw woorden achterstevoren op. Enkel gij weet dat, en als iemand dat dan in andere volgorde erop zet, dan krijgt die een lege wallet gerestored en denkt die (hopelijk) dat de wallet al leeg was.

Je slaat die phrases dan hopelijk dan zelf in, in plaats van dat naar een of ander bedrijf te sturenEr zijn van die metalen plaatjes waar je de phrase in kan slaan.
Of in een brandkast/kluis. Eventueel bij de bank.
Hooe Engeland Zwarte roestvrijstalen plaat Bitcoin Ethereum metalen portemonnee Crypto Seed Phrase Storage Cryptocurrency Backup Recovery 12 tot 24 Word Kit Compatibel met alfabetische cijferponsen : Amazon.nl: Kantoorproducten
Hooe Engeland Zwarte roestvrijstalen plaat Bitcoin Ethereum metalen portemonnee Crypto Seed Phrase Storage Cryptocurrency Backup Recovery 12 tot 24 Word Kit Compatibel met alfabetische cijferponsen : Amazon.nl: Kantoorproductenwww.amazon.nl
Save-Your-Bitcoins Hardware Wallet Seed Phrase - Recovery metalen plaat van roestvrij staal (V4A), kit met 1 plaat + graveerstift : Amazon.nl: Elektronica
Save-Your-Bitcoins Hardware Wallet Seed Phrase - Recovery metalen plaat van roestvrij staal (V4A), kit met 1 plaat + graveerstift : Amazon.nl: Elektronicawww.amazon.nl
Ja daarom dat er van die letter stamps bij zitten zo dat je die er zelf kan in slaan.Je slaat die phrases dan hopelijk dan zelf in, in plaats van dat naar een of ander bedrijf te sturen
En dan sterf je plots en kunnen je nabestaanden nooit nog van je seed gebruik maken.Jup zo doe ik het.
Seed met a twist op een titanium plaat gestanst.![]()
Dat ze zelf crypto kopen e!En dan sterf je plots en kunnen je nabestaanden nooit nog van je seed gebruik maken.
En als jullie beide sterven? Auto-ongeluk, brand?Dat ze zelf crypto kopen e!
Neenee mijn vriendin is van alles op de hoogte.
Best wel nog effe met bezig geweest met crypto uit te leggen aan een totale noob.
goh dan hebben mijn erfgenamen 500 euro minder heEn als jullie beide sterven? Auto-ongeluk, brand?
Tip: via Gmail kan je een send later instellen en die verplaatsten.

Ja maar ja maar. Binnen 30 jaar wanneer ze uw tinnen potteke op t schap afkuisen kan dat wel veel waard zijngoh dan hebben mijn erfgenamen 500 euro minder he![]()

Met jouw topstrategie heb je toch op het topje gekocht?Wat is me dit toch weer. Eerst Full Force omhoog en dan down the rabbit hole.

Lol, nee, ik heb nu een andere strategie in mijn hoofd. Hopelijk pakt deze beter uit.Met jouw topstrategie heb je toch op het topje gekocht?
Ging inderdaad even snel naar beneden als net ervoor naar boven...