Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enkel via browser geprobeerdZowel via app als browser al es geprobeerd?
Heb toen ipv de app es de browser gedaan en ging toen wel.
Wat zit er achter? Waarom zo zeker?DUSK intussen x5 sinds ik het hier eerst vermelde paar weken geleden. Top 50 in Q1 moet zeker mogelijk zijn.
Ik geloof sterk in ZK narrative als oplossing voor Ethereum (zelfs Vitalik heeft het recent aangehaald). World class team, zitten dichtbij in NL en heel aanspreekbaar voor vragen. Ze hebben funding opgehaald en recent een prijs gewonnen voor beste blockchain project in NL.Wat zit er achter? Waarom zo zeker?
50% van mijn portfolio is ondertussen ook DUSK door de tip van Faun. Thanks boo <3

Allez ook gefomo'd in dusk. Trotse eigenaar van 124 dusk aan 0.00001809 sats.
Staat wel op de piek maar ik heb uiteraard my due diligence gedaan en diepgaand onderzoek gedaan naar DUSK![]()
Je brengt precies ongeluk0.00001669 sats momenteel!![]()

YesIs dit de dusk coin?
![]()
DUSK Network (DUSK) price today, chart, market cap & news | CoinGecko
View DUSK Network crypto price and chart live, DUSK market cap, 24-hour trading volume, circulating supply, latest news and more.www.coingecko.com
Ik zit qua ZK rollups in het "Polygon kamp" (Miden, Hermez). DUSK is een low cap coin, dus meer mogelijkheden te winnen daar. Polygon zit al lang in de top coin (<25) list. Eenmaal als je dat territorium binnen komt is er inderdaad "minder" risico, en ook minder rewards.Disclaimer: DYOR en doe aan risk management.
En de bearmarket gaat verder![]()
Spauwke in de pot na coinmarketcap te checken.Als je dit al als bearmarket benoemt, zal je nog zéér zware tijden tegemoet gaan wanneer we er werkelijk terug één gaan beleven...

Als je uitzoomed naar de maand view zie je inderdaad gewoon enkele saaie price actions maar globaal gezien gewoon een krab.Het is eerder een sideways market aka crab market
De ene moment roepen de bears dat we naar 30k gaan en enkele dagen later roepen de bulls dat we nieuwe ATH’s gaan scheren, maar er gebeurt eigenlijk niks.
Ik zie nog altijd geen bewijs dat we echt in een bear market zitten.

Ge ziet dat op de kapitaal markten van Kucoin e.d., hoeveel ETH dat daar geleend wordt en dan 30 minuten later terug gegeven wordt. 10%-15% intresten, allemaal normaal.En iedereen die NFT's gekocht heeft moet eindelijk eens de pijn van hebzucht voelen![]()