Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allezja buiten die 0,013 ETH ofzo aan gas fees.Dacht eens mijn VPAD te staken. 200$ gas fee. Fuck off dan. Denk dat ik mijn tokens wanneer de gas fees wat gedropt zijn gewoon ga verkopen, of half mijne stake verkoop.
![]()
1000$ met letterlijk 0 investment. Dat is toch niet slechtAllezja buiten die 0,013 ETH ofzo aan gas fees.
Maar die gasfee's betaal ik echt ook die staking niet. Heb er lang over getwijfeld omdat je met de staking rechtstreeks toegang krijgt tot de volgende IDO's maar ik zie dat de meeste binnenkomen op het ETH netwerk. Kans is dus groot dat het aandeel tokens niet zal opwegen tov gasfee's om ze af te halen.Zijn er eigenlijk ook Belgische crypto projecten? Zoals LTO, DUSK, GET,... die uit NL komen.
Kasta is ook zo'n project waar veel over gesproken wordt. Een soort Payconiq achtige app voor instant crypto payments. Maar de IEO is op Bybit en ik heb daar geen account.
Waar ge nu niks meer over hoort is Internet Computer (ICP), sedert de launch toen ze even op plek 7 op coinmarketcap stonden, zijn ze nu teruggezakt naar plek 40 op coinmarketcap en meer dan 90% gecrasht in prijs. Voor diegenen die denken dat Cardano in een bear market zit, ICP zit pas in een bear market. Moet zowat de slechtst presterende crypto zijn in de top 100.
Je kan door "+Quote" meerdere quotes in één reply beantwoorden. Het zou fijn zijn om op deze manier dubbelposts te vermijden om het topic overzichtelijk te houden.Daar heb ik ook serieus mijn vingers aan verbrand. Ingekocht aan 286400 sats. Door een combinatie van DCA en grid trading de gemiddelde aankoopprijs tot 124900 doen zakken. Maar het zal wel nog even duren tot ik dit met winst kan verpatsen.
zo dat is ook stevig!+3300 %
Ging nog een pak meer zijn als ik Wex sneller had verkocht.
Thanks. Klinkt als een humblebrag maar ik vind echt dat ik veel heb laten liggen. Hindsight natuurlijk.zo dat is ook stevig!