Crypto - Nieuws en algemene discussie

Kasta is ook zo'n project waar veel over gesproken wordt. Een soort Payconiq achtige app voor instant crypto payments. Maar de IEO is op Bybit en ik heb daar geen account.

Dacht eens mijn VPAD te staken. 200$ gas fee. Fuck off dan. Denk dat ik mijn tokens wanneer de gas fees wat gedropt zijn gewoon ga verkopen, of half mijne stake verkoop.

p4XhcEs.png

1000$ met letterlijk 0 investment. Dat is toch niet slecht :-) Allezja buiten die 0,013 ETH ofzo aan gas fees.

Laatst bewerkt:
Dacht eens mijn VPAD te staken. 200$ gas fee. Fuck off dan. Denk dat ik mijn tokens wanneer de gas fees wat gedropt zijn gewoon ga verkopen, of half mijne stake verkoop.

p4XhcEs.png

1000$ met letterlijk 0 investment. Dat is toch niet slecht :) Allezja buiten die 0,013 ETH ofzo aan gas fees.

Haha, das de reden waarom ik er de helft heb buitengeflikkerd. Heel leuk om inderdaad 1K zo te krijgen he! :D Maar die gasfee's betaal ik echt ook die staking niet. Heb er lang over getwijfeld omdat je met de staking rechtstreeks toegang krijgt tot de volgende IDO's maar ik zie dat de meeste binnenkomen op het ETH netwerk. Kans is dus groot dat het aandeel tokens niet zal opwegen tov gasfee's om ze af te halen.
We zien wel wat het binnen een half jaar geeft. Tot zo lang laat ik ze rustig rijpen mijn andere helft.

Wat Kasta betreft heb ik die ook in mijn visier. Imo een heel sterk project en vooral iets wat de Cryptowereld mist.

Ja, ik heb ze buitengeshot, 0,24 ETH gratis gekregen (met al de gas fees er afgetrokken), we kunnen niet klagen.

DUSK lijkt zich een beetje terug te trekken, dus misschien koop ik daar wat van in de komende dagen.

ATOM is wel heel sterk bezig, het verlies door de BTC dump hebben ze al mooi weggewerkt. DOT is spijtig genoeg het slachtoffer geworden van de BTC dump, want mijn 20 DOT op Binance waren op een gegeven moment 570 euro waard en zijn nu nog 486 euro waard. Misschien move ik mijn DOT naar Kraken en stake ik ze daar, want die staking op Binance zit altijd vol.

Laatst bewerkt:
Waar ge nu niks meer over hoort is Internet Computer (ICP), sedert de launch toen ze even op plek 7 op coinmarketcap stonden, zijn ze nu teruggezakt naar plek 40 op coinmarketcap en meer dan 90% gecrasht in prijs. Voor diegenen die denken dat Cardano in een bear market zit, ICP zit pas in een bear market. Moet zowat de slechtst presterende crypto zijn in de top 100.

Kasta is ook zo'n project waar veel over gesproken wordt. Een soort Payconiq achtige app voor instant crypto payments. Maar de IEO is op Bybit en ik heb daar geen account.

Daar ga ik voorlopig afblijven tot ze misschien met een mvp komen. Er is teveel hype voor een project dat nog niets laten zien heeft en ook gewoon een copycat is en niets nieuws brengt. Na de IEO zal de prijs kelderen zoals dat meestal gaat.

Met Carl Runefeld hebben ze gewoon een populaire influencer voor hun kar gespannen.

Waar ge nu niks meer over hoort is Internet Computer (ICP), sedert de launch toen ze even op plek 7 op coinmarketcap stonden, zijn ze nu teruggezakt naar plek 40 op coinmarketcap en meer dan 90% gecrasht in prijs. Voor diegenen die denken dat Cardano in een bear market zit, ICP zit pas in een bear market. Moet zowat de slechtst presterende crypto zijn in de top 100.

Daar heb ik ook serieus mijn vingers aan verbrand. Ingekocht aan 286400 sats. Door een combinatie van DCA en grid trading de gemiddelde aankoopprijs tot 124900 doen zakken. Maar het zal wel nog even duren tot ik dit met winst kan verpatsen.

Daar heb ik ook serieus mijn vingers aan verbrand. Ingekocht aan 286400 sats. Door een combinatie van DCA en grid trading de gemiddelde aankoopprijs tot 124900 doen zakken. Maar het zal wel nog even duren tot ik dit met winst kan verpatsen.
Je kan door "+Quote" meerdere quotes in één reply beantwoorden. Het zou fijn zijn om op deze manier dubbelposts te vermijden om het topic overzichtelijk te houden.

Ben is benieuwd wat LTO nog gaat doen de komende maand en eigenlijk crypto in het algemeen. Een nieuw jaar, een nieuwe moon?

Ben pas dit jaar begonnen, net na alle ATH's in april.
Momenteel +24% ongeveer. Laatste maanden geDCA'd in wat projecten maar alles blijft maar sideways gaan :p

+531.04%

Groot deel saaie ETH. Ik ben niet echt een durf kapitalist.

En mijn aandelen: +37.78%. Jeuj.

Laatst bewerkt:
zo dat is ook stevig!
Thanks. Klinkt als een humblebrag maar ik vind echt dat ik veel heb laten liggen. Hindsight natuurlijk.

Ik heb intussen 40% in USDT omgezet (geen zin om 2018 nog eens mee te maken waarbij m’n portfolio gedecimeerd was). Rest zit allemaal in DUSK, Woo en RNDR.

Vergeet niet om profits te nemen, teveel greed is dodelijk.

Terug
Bovenaan