Crypto - Nieuws en algemene discussie

Wat zit er achter? Waarom zo zeker?
Ik geloof sterk in ZK narrative als oplossing voor Ethereum (zelfs Vitalik heeft het recent aangehaald). World class team, zitten dichtbij in NL en heel aanspreekbaar voor vragen. Ze hebben funding opgehaald en recent een prijs gewonnen voor beste blockchain project in NL.

Wat ze proberen doen met ZK rollups is technisch een huzarenstukje maar als ze erin slagen is de sky the limit. Veel te complex en technisch om hier te typen maar hun website is vrij goed en er zijn enkele goeie YouTube video’s op hun kanaal.

En er zijn indicaties dat ze met Euroclear in gesprek zijn om een oplossing te bieden voor de digitalisering van hun operaties. Ik heb al samengewerkt met Euroclear en die digitalisering is echt broodnodig om relevant te blijven.

Dit alles samen doet mij geloven dat een marketcap van 350 miljoen $ extreem ondergewaardeerd is. Om die reden heb ik een significant deel van m’n portfolio in DUSK zitten. Onder 1 $ blijf ik actief bijkopen.

Disclaimer: DYOR en doe aan risk management.

Allez ook gefomo'd in dusk. Trotse eigenaar van 124 dusk aan 0.00001809 sats.
Staat wel op de piek maar ik heb uiteraard my due diligence gedaan en diepgaand onderzoek gedaan naar DUSK :unsure:

DUSK bestaat toch al een tijdje, dacht ik. Er was daar ooit een trading competition van op Binance
dat is een Nederlands project, maar ik heb mij er nog niet echt in verdiept

Disclaimer: DYOR en doe aan risk management.
Ik zit qua ZK rollups in het "Polygon kamp" (Miden, Hermez). DUSK is een low cap coin, dus meer mogelijkheden te winnen daar. Polygon zit al lang in de top coin (<25) list. Eenmaal als je dat territorium binnen komt is er inderdaad "minder" risico, en ook minder rewards.

Er zijn er nog, Loopring of Immutable bijvoorbeeld.

Maar inderdaad Vitalik heeft in den tijd een sneer gegeven richting de competitieve hoge TPS chains in de vorm van ZK rollups voor schaalbaarheid terug te halen. Hij moet ook, wil hij zijn roadmap halen.

Wat wel maakt dat ik long term extreem bullish ben op ETH, al mijn "profits" worden locked in ETH.

Laatst bewerkt:
Het is eerder een sideways market aka crab market

De ene moment roepen de bears dat we naar 30k gaan en enkele dagen later roepen de bulls dat we nieuwe ATH’s gaan scheren, maar er gebeurt eigenlijk niks.
Ik zie nog altijd geen bewijs dat we echt in een bear market zitten.

Het is eerder een sideways market aka crab market

De ene moment roepen de bears dat we naar 30k gaan en enkele dagen later roepen de bulls dat we nieuwe ATH’s gaan scheren, maar er gebeurt eigenlijk niks.
Ik zie nog altijd geen bewijs dat we echt in een bear market zitten.
Als je uitzoomed naar de maand view zie je inderdaad gewoon enkele saaie price actions maar globaal gezien gewoon een krab.

Veel zal afhangen van wie er nu nog koopt aan deze prijs. Mijn kapper en masseuse hebben allemaal al gekocht. Elon Musk, Michael Saylor ook. Misschien Jef Bezos nog? Of misschien heeft El Salvador nog wat fiat dollars te veel.
En iedereen die NFT's gekocht heeft moet eindelijk eens de pijn van hebzucht voelen :)

En iedereen die NFT's gekocht heeft moet eindelijk eens de pijn van hebzucht voelen :)
Ge ziet dat op de kapitaal markten van Kucoin e.d., hoeveel ETH dat daar geleend wordt en dan 30 minuten later terug gegeven wordt. 10%-15% intresten, allemaal normaal.

Daar mogen ze echt wel eens een keertje zeer hebben om apen te kopen en verkopen met geleend geld. Ge ziet dat mega hard als der enen gedefault heeft op zijn loan omdat em "got stuck holding the bag".

Toch wel een gigantische win die NFT markt. Terwijl vroeger de coin de waarde vermindering moest opslorpen, is het nu de JPEG die quasi de volledige waarde vermindering moet torsen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan