Crypto - Nieuws en algemene discussie

Op bitvavo bv ook niet. Daar verkoop je voor euro's. Fee's liggen daardoor dus ook wat hoger. Traden in dit geval is net iets interessanter.
Blox kan je ook niet traden afaik. Misschien moet ik daar eens uitcashen en alles naar Binance moven.
Volgens mij kan je met Blox enkel maar kopen/verkopen en niks anders.

Op Binance BUSD markets zijn er dikwijls geen fees wanneer je een limit order zet. Dat kan interessant zijn als je aan scalping wil doen (vele malen verkopen en terugkopen)

Blox kan je ook niet traden afaik. Misschien moet ik daar eens uitcashen en alles naar Binance moven.
Volgens mij kan je met Blox enkel maar kopen/verkopen en niks anders.

Om fee's te vermijden, of minder hoog te maken, zou ik uw assets traden voor XLM bv en die zenden naar Binance.
Daar kan je ze dan overzetten naar BUSD/USDT of andere crypto's.

Ben dit van plan eens we de bearmarket in sukkelen om daar mijn APY mee te pakken op mijn USDT. En dan effenaan weer afhalen en dipjes opkopen

Om fee's te vermijden, of minder hoog te maken, zou ik uw assets traden voor XLM bv en die zenden naar Binance.
Daar kan je ze dan overzetten naar BUSD/USDT of andere crypto's.

Ben dit van plan eens we de bearmarket in sukkelen om daar mijn APY mee te pakken op mijn USDT. En dan effenaan weer afhalen en dipjes opkopen
Net eens de FAQ van Blox gelezen en het enige dat je daar kunt doen is euro's in uw wallet steken, coins kopen, coins verkopen voor euro en die naar uw bankrekening doen. Eigenlijk wel enorm beperkt :/

Genen exchange van den aldi pakken als ge deftig wilt traden :crazy: . Die zijn feitelijk enkel gemaakt voor wat in te cashen op de HODLers.

XLM is bij veel exchanges god in het doorsluizen (Coinbase bijvoorbeeld 0 XLM) en quasi overal accepted. Binance met BUSD of USDT gaat denk ik het goedkoopste zijn. Lage fees, eigen stable coin en af en toe korting op BUSD (BNB is permanent maar dat is geen stable coin).

Kunt altijd profits via flexible (meteen cash out mogelijk) staken in tussentijd, USDT is wel interessanter om te staken op Binance. Nu Binance is wel niet _de_ staking koning maar heeft wel genoeg in huis.

Laatst bewerkt:
Vraagje: ik heb maanden geleden ada aan 1,22€ gekocht maar hodl minstens een jaar om fiscale gevolgen te vermijden. Ik ga er van uit dat de meesten hier wel actief traden. Betalen jullie dan sreeds 33% op meerwaarde?

Vraagje: ik heb maanden geleden ada aan 1,22€ gekocht maar hodl minstens een jaar om fiscale gevolgen te vermijden. Ik ga er van uit dat de meesten hier wel actief traden. Betalen jullie dan sreeds 33% op meerwaarde?
Ik verdien 99% met te HODLen. Welke meerwaarde als ge der nog niks hebt uitgehaald? :scream:

Ene keer is ne nen otto deruit getrokken maar mijn briefje met alle blockchain transacties en datums lag netjes gereed voor de inspectie. (nooit opgevraagd)

Gewoon een goede huisvader zijn en ze laten je gerust

Stel dat ge een 100x leverage long neemt, dan wil dat zeggen dat BTC moet 1% zakken om alles in uw trade kwijt te spelen :)
Ge kunt het wel eens doen voor de lol maar dan best met een klein bedrag. Ik had een tijdje geleden eens geprobeerd om Dogecoin te shorten met 5x leverage maar ik werd er te nerveus van. Het is ook een leerproces om uw eigen zenuwen onder controle te houden en aan risk management te doen (stop losses etc) zodat ge het grootste deel van uw geld kunt recoveren als de trade de verkeerde kant uitgaat.

Het grootste risico is dat ge meer en meer gaat inzetten als het lukt en dan gaat alles kwijtspelen, gelijk bij gokken :)
De best presterende leverage trader uit 2017:

Miljoenen dollars winst, vorige en deze maand alles verloren met 125x leverage aan eth en btc shorts en SDOG.

Wat er nog over blijft:

Maakt niet uit hoe goed je bent als je alles zo snel kan verliezen en terug moet werken in de McDonalds.

Als je goed bent zet je toch niet alles op 1 coin? :p
Waarom op geïsoleerde coins gokken als je je hele portfolio in gevaar kunt brengen op verschillende fronten en zo in één ruk miljoenen de plee in kunt sjassen?

scooter.png

Laatst bewerkt:
Die gast is toch een troll? 3X of 5X leverage zou voor mij toch al meer dan genoeg zijn :)
In feite is't zonder leverage al een rollercoaster

Laatst bewerkt:
Hoogst waarschijnlijk. Maar zijn tweets zijn waarschijnlijk wel realiteit voor shitcoin gamblers die in leverage traden.

In een manische blow-off-top fase van een bullrun gaan alle coins omhoog, zelfs oude uitgestorven coins zoals LTC en ETC gaan herleven dan.

Ik had zowat een exit plan in mijn hoofd voor een parabolische fase, maar met al die wyckoff toestanden dus ik er eerlijk gezegd niet meer op betrouwen hoe de afloop zal zijn.
Wil longterm in grotere projecten blijven (BTC, ETH, SOL, ADA, XRP, AVAX,...) maar wil ook winst verzekeren en inleg er kunnen uithalen.

Ik had nu iets in gedachten van
100% gain -> 20% winst
150% gain -> 20% winst
200% gain -> 20% winst

Iemand die hier een specifieke strategie voor ogen heeft? Of eventueel bovenstaande kan aanvullen/corrigeren?

Terug
Bovenaan