Spector
Well-known member
Dacht al zoiets, thanks. Op Blox gaat dat natuurlijk niet.
Op bitvavo bv ook niet. Daar verkoop je voor euro's. Fee's liggen daardoor dus ook wat hoger. Traden in dit geval is net iets interessanter.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht al zoiets, thanks. Op Blox gaat dat natuurlijk niet.
Blox kan je ook niet traden afaik. Misschien moet ik daar eens uitcashen en alles naar Binance moven.Op bitvavo bv ook niet. Daar verkoop je voor euro's. Fee's liggen daardoor dus ook wat hoger. Traden in dit geval is net iets interessanter.
Blox kan je ook niet traden afaik. Misschien moet ik daar eens uitcashen en alles naar Binance moven.
Volgens mij kan je met Blox enkel maar kopen/verkopen en niks anders.
Net eens de FAQ van Blox gelezen en het enige dat je daar kunt doen is euro's in uw wallet steken, coins kopen, coins verkopen voor euro en die naar uw bankrekening doen. Eigenlijk wel enorm beperkt :/Om fee's te vermijden, of minder hoog te maken, zou ik uw assets traden voor XLM bv en die zenden naar Binance.
Daar kan je ze dan overzetten naar BUSD/USDT of andere crypto's.
Ben dit van plan eens we de bearmarket in sukkelen om daar mijn APY mee te pakken op mijn USDT. En dan effenaan weer afhalen en dipjes opkopen
. Die zijn feitelijk enkel gemaakt voor wat in te cashen op de HODLers.Vraagje: ik heb maanden geleden ada aan 1,22€ gekocht maar hodl minstens een jaar om fiscale gevolgen te vermijden. Ik ga er van uit dat de meesten hier wel actief traden. Betalen jullie dan sreeds 33% op meerwaarde?

Ik verdien 99% met te HODLen. Welke meerwaarde als ge der nog niks hebt uitgehaald?Vraagje: ik heb maanden geleden ada aan 1,22€ gekocht maar hodl minstens een jaar om fiscale gevolgen te vermijden. Ik ga er van uit dat de meesten hier wel actief traden. Betalen jullie dan sreeds 33% op meerwaarde?

Gewoon een goede huisvader zijn en ze laten je gerustVraagje: ik heb maanden geleden ada aan 1,22€ gekocht maar hodl minstens een jaar om fiscale gevolgen te vermijden. Ik ga er van uit dat de meesten hier wel actief traden. Betalen jullie dan sreeds 33% op meerwaarde?
De best presterende leverage trader uit 2017:Stel dat ge een 100x leverage long neemt, dan wil dat zeggen dat BTC moet 1% zakken om alles in uw trade kwijt te spelen
Ge kunt het wel eens doen voor de lol maar dan best met een klein bedrag. Ik had een tijdje geleden eens geprobeerd om Dogecoin te shorten met 5x leverage maar ik werd er te nerveus van. Het is ook een leerproces om uw eigen zenuwen onder controle te houden en aan risk management te doen (stop losses etc) zodat ge het grootste deel van uw geld kunt recoveren als de trade de verkeerde kant uitgaat.
Het grootste risico is dat ge meer en meer gaat inzetten als het lukt en dan gaat alles kwijtspelen, gelijk bij gokken![]()

Waarom op geïsoleerde coins gokken als je je hele portfolio in gevaar kunt brengen op verschillende fronten en zo in één ruk miljoenen de plee in kunt sjassen?Als je goed bent zet je toch niet alles op 1 coin?![]()

Litecoin is life thoHoogst waarschijnlijk. Maar zijn tweets zijn waarschijnlijk wel realiteit voor shitcoin gamblers die in leverage traden.