Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ADA is al een tijdje in een downtrend, maar het is nu een beter moment om ADA te kopen dan in september, want je kan met even veel geld nu bijna dubbel zoveel ADA kopen als toen. Short-term kan het nog dalen natuurlijk.Goei ADA koopmomentje? Is het nog steeds zo veelbelovend als een tijd terug? Krijgt relatief gezien zwaardere klappen dan eth en btc.
DCA en als je bullish bent op long term.Ik bedoel het wel degelijk op long term.
De meeste "crypto-Youtubers" zijn nu erg greedy: "buy buy buy" hoor ik bijna overal. Dus toch maar fearful zijn dan? Of uw "fearfulness" laten afhangen van de "fear and greed index" en dus greedy zijn nu?"Be fearful when others are greedy, and greedy when others are fearful"

stuur em eens een paar screenshots van shitcoins doorMijne maat die volledig op de beurs zit wil ook z'n eerste stappen in crypto zetten. Als er dan een rode dag/week op de beurs is spreekt die van -2%.
Heb hem eens wat screens doorgestuurd van afgelopen weekend.
He noped out.![]()

stuur em eens een paar screenshots van shitcoins door![]()

En dat is nu net de reden waarom hij er wat geld wil insteken. Dan hoort hij plots: shitcoin gaat in een week x30. Shitcoin gaat in een dat +180%.stuur em eens een paar screenshots van shitcoins door![]()
Nog wat ADA bijgekocht

Mijn WAXP en AVAX aankoopjes doen het ook goed.Mijn coins staan nu op +9% vandaag, wat een mooi bedrag is.
Hoe vaak verkopen jullie eigenlijk? Want ik zou nu de meerwaarde kunnen nemen en dan gewoon bijkopen als het terug lager staat deze week.
Maar die cash out fees op Blox en Binance zijn toch echt ridiculous? Of zie ik iets over het hoofd?
Dacht al zoiets, thanks. Op Blox gaat dat natuurlijk niet.Overzetten naar stables? USDT bv op binance? En dat daar laten staan ipv echt uitcashen?