Fuck you ADA, vuil hoer. Als't om plat te gaan is zijde er als eerste bij, maar rechtgeraken, how maar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben echt heel blij dat mijn model 3 net een tijdje in usdc zatWakker geworden en een Tesla model 3 lichter :-/

Dat is een verkeerde ingesteldheid. The trend is your friend. Indien ETH zich sterker gedraagt dan BTC, dan is dat waar je wil zitten.Ik zou precies nu vooral BTC bijkopen i.p.v. ETH.
ETH staat amper lager dan waar ze vorig weekend stonden, terwijl de huidige prijs van BTC al geleden is van begin oktober.
Oh, en DOT... Bijna 50% gedaald afgelopen 30 dagen![]()
Snap ik ergens wel, maar in die optiek is ADA bijkopen nu dus het laatste wat je zou moeten doen dan?Dat is een verkeerde ingesteldheid. The trend is your friend. Indien ETH zich sterker gedraagt dan BTC, dan is dat waar je wil zitten.
De koers van ADA is een prestatie op zich.Fuck you ADA, vuil hoer. Als't om plat te gaan is zijde er als eerste bij, maar rechtgeraken, how maar.
Wachten op een trend confirmatie is altijd slimmer dan gokken op een reversal en het risico te lopen dat het nog verder zakt.Snap ik ergens wel, maar in die optiek is ADA bijkopen nu dus het laatste wat je zou moeten doen dan?
Zeg dat wel. Ben deze al de hele week in de gaten aan het houden. Maar dacht dat het gedaan was en dan pumpt die nu gewoon door.. rotzooi. Maak echt continu de verkeerde beslissingen... Hoe kan je dat in godsnaam weten. Dan pumpt Atom denk je nu ga ik er dit keer wel rap bij zijn. En dan is het maar 1 pump. Ik doe precies beter aan shorten. Van het moment ik er geld in steek gaat de koers naar beneden. Waar is de gif met de telefoon en dump it. Past echt wel.had beter deze morgen nog wat LUNA bijgekocht, staat ondertussen al veer op zijn ATH
Tsjah, hoe zou dat nu komen. Als je ergens een timeline niet haalt...Het is de enige crypto munt die al 3 maanden in bear markt zit. Ik ben blij dat ik toen bepaalde mensen gevolgd ben en geen geld gestoken heb in den ethereum van den aldi.
ETH is dan ook een super alt die zeer goed op zijn eigen benen kan staan. Al jaren zijn ze aan het volgen wanneer the flippening begint.Wel straf dat BTC dominance totaal niet gestegen is deze dump. Meestal crashen de alts dan meer dan BTC. ETH doet het zelfs beter dan BTC.
Ik wacht altijd op een maandag voor een confirmatie te zien (alhoewel dat serieus crashen in't weekend al een trend is van de laatste drie weken). Weekends zijn onvoorspelbaar en niet accuraat genoeg naar mijn aanvoelen.Wachten op een trend confirmatie is altijd slimmer dan gokken op een reversal en het risico te lopen dat het nog verder zakt.
Nog een lange weg te gaan als je hebt ingekocht op ATH voor beide coins...meta herstelt precies wel goed
Decentra en zanddoos
ADA moet zichzelf bewijzen. Als dat lukt (met smart contracts, dex etc) dan komt het wel goed. De munt was zwaar overvalued, nog voor smart contracts mogelijk waren.De koers van ADA is een prestatie op zich.
Het is de enige crypto munt die al 3 maanden in bear markt zit. Ik ben blij dat ik toen bepaalde mensen gevolgd ben en geen geld gestoken heb in den ethereum van den aldi.
Wachten op een trend confirmatie is altijd slimmer dan gokken op een reversal en het risico te lopen dat het nog verder zakt.
Is ADA nu dan niet meer overgewaardeerd?ADA moet zichzelf bewijzen. Als dat lukt (met smart contracts, dex etc) dan komt het wel goed. De munt was zwaar overvalued, nog voor smart contracts mogelijk waren.
Dat lijkt me nu ook wel heel straf.Is ADA nu dan niet meer overgewaardeerd?
Om maar te zeggen dat we misschien nog heel ver van het einde van de correctie zitten.
De koers van ADA is een prestatie op zich.
Het is de enige crypto munt die al 3 maanden in bear markt zit. Ik ben blij dat ik toen bepaalde mensen gevolgd ben en geen geld gestoken heb in den ethereum van den aldi.
ja dat heb ik wel altijd spijtig gevonden. Die open source van cardano. Ze hoeven het niet weg te kapen ze kunnen gewoon de code nemen bij wijze van spreken.Als Cardano er niet in slaagt om zaken te realiseren gaan we zeker en vast aan 40 cent zitten binnen 6 maand. Ongeacht of we nu in een bear markt zitten of niet.
Dus een bear markt bovenop de 40 cent en het wordt gevaarlijk, dan is het enigste wat een project als deze doet blijven drijven zijn gedreven developers. Nu daar heeft Cardano er meer van dan gemiddeld crypto brol project.
Hoeft dat een probleem te zijn? Voor een long term HODLer niet, want de opwaartse move door extra ontwikkeling gaat deze terug hoger sjotten. Maar het gaat stevig wroeten voor sommige mensen die de crypto swings niet goed kunnen verteren. Er is natuurlijk ook nog een extra risico dat de neefjes evolueren en functionaliteiten proberen weg te kapen van een ADA.
On a side note, ik had Cardanos in de zomer weggedaan.
)