Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kunnen we nu zeggen dat bear market arrived is?
Altijd wachten tot maandag. Weekends wordt er niet veel getrade.Bon, de bear market is begonnen :-(
38% correctie. Op zich betekent dat geen bear market, maar BTC zou toch moeten recoveren boven 53K. Anders zullen we wellicht nog meer downside zien.Altijd wachten tot maandag. Weekends wordt er niet veel getrade.
En an sich, als ie vroeger komt dan verwacht zou wel leuk zijn, dan is het minder lang wachten tot ie terug lekker verhit staat. In tussentijd compound intrest op ETH wat DCA'en en gaan.
Echt he. Hier ook 20-30k door de riool.Wakker geworden en een Tesla model 3 lichter :-/
Ik zou precies nu vooral BTC bijkopen i.p.v. ETH.Ik ADA, ETH en BTC bijgekocht.

De ETH/BTC chart ziet er prima uit. Ik zie geen redenen om te gokken op een ommekeer van die trend.Ik zou precies nu vooral BTC bijkopen i.p.v. ETH.
ETH staat amper lager dan waar ze vorig weekend stonden, terwijl de huidige prijs van BTC al geleden is van begin oktober.
Oh, en DOT... Bijna 50% gedaald afgelopen 30 dagen![]()
De flippening is stilaan onvermijdelijk. Boomercoin kan niet meer meeWel straf dat BTC dominance totaal niet gestegen is deze dump. Meestal crashen de alts dan meer dan BTC. ETH doet het zelfs beter dan BTC.

Daar geloof ik niet in. BTC is en blijft king. Kan wel zijn dat er even een flippening gebeurt waarbij ETH even de MC van BTC overstijgt, maar daarna zal er een grote sell-off zijn van ETH. Er zijn altijd fases waarbij BTC het beter doet en fases waarin ETH het beter doet.De flippening is stilaan onvermijdelijk. Boomercoin kan niet meer mee![]()
Op het eerste zicht wel.Herstel?