Crypto - Nieuws en algemene discussie

Als je ziet wat er gisteren (en de afgelopen dagen) op de beurs gebeurde vind ik dit niet zo heel verrassend. Nog te vroeg om te spreken van bear market imo.

Altijd wachten tot maandag. Weekends wordt er niet veel getrade.

En an sich, als ie vroeger komt dan verwacht zou wel leuk zijn, dan is het minder lang wachten tot ie terug lekker verhit staat. In tussentijd compound intrest op ETH wat DCA'en en gaan.
38% correctie. Op zich betekent dat geen bear market, maar BTC zou toch moeten recoveren boven 53K. Anders zullen we wellicht nog meer downside zien.

Ik zou nu wel niets kopen :p maar ook niet verkopen. Het dipt precies wat te veel om een "gewone" dip te zijn en als het echt een volledige crash is zijn we er nog niet. :unsure:

Tenzij er plots positief beursnieuws komt verwacht ik nu een slow and steady grind naar 41k voor het eventueel kan recoveren.
Je ziet meestal dat wanneer er zo een dikke wick naar beneden is geweest, de BTC prijs dat prijslevel moet hertesten als support enkele dagen of weken nadien vooraleer we terug een pump kunnen zien.

Ik zou precies nu vooral BTC bijkopen i.p.v. ETH.
ETH staat amper lager dan waar ze vorig weekend stonden, terwijl de huidige prijs van BTC al geleden is van begin oktober.
Oh, en DOT... Bijna 50% gedaald afgelopen 30 dagen :crazy:
De ETH/BTC chart ziet er prima uit. Ik zie geen redenen om te gokken op een ommekeer van die trend.
Wanneer btc straks herstelt, wie weet hoeveel hoger ETH dan zal staan.

Wel straf dat BTC dominance totaal niet gestegen is deze dump. Meestal crashen de alts dan meer dan BTC. ETH doet het zelfs beter dan BTC.

De flippening is stilaan onvermijdelijk. Boomercoin kan niet meer mee ;)
Daar geloof ik niet in. BTC is en blijft king. Kan wel zijn dat er even een flippening gebeurt waarbij ETH even de MC van BTC overstijgt, maar daarna zal er een grote sell-off zijn van ETH. Er zijn altijd fases waarbij BTC het beter doet en fases waarin ETH het beter doet.

Terug
Bovenaan