Crypto - Nieuws en algemene discussie

Je krijgt er 5% jaarlijks op, beter als niks.
Er zijn andere coins met meer %.

Zoals al gezegd, staken secret degelijk project en 30%.
Dat levert pas op.

Je krijgt er 5% jaarlijks op, beter als niks.
Er zijn andere coins met meer %.

Zoals al gezegd, staken secret degelijk project en 30%.
Dat levert pas op.
5% waarvan 33% onderhevig aan taxatie op moment van inning stacked coins. Dan hou je dus nog maar 3,3% over. :-/

Er zijn toch betere ROI waar je net zo goed geen klop voor moet doen.

Ps. zaten er hier nog mensen in HEX? Ouch. Hopelijk niet te hard in de poeper gepakt. 😬

Laatst bewerkt door een moderator:
5% waarvan 33% onderhevig aan taxatie op moment van inning stacked coins. Dan hou je dus nog maar 3,3% over. :-/

Er zijn toch betere ROI waar je net zo goed geen klop voor moet doen.
Normaal 33% taxatie ja.
Zolang hier geen 100% zekerheid over is en ik de grote sommen niet nodig heb gebruik ik dit extra geld voor allerdaagse zaken. Zoals in een post erboven gezegd, bon voor Zalando, coolblue,... allemaal met amper waardeverlies.

Maar je leent toch niets uit? Een dividend is toch een winstuitkering op de aandelen die je bij een bedrijf hebt? Ik zie de analogie maar het is geen bedrijf. Het is een markt waar de kopers en verkopers de waarde bepalen. Ze hebben ook geen toegang tot de coins in mijn wallet.
En dien je dan (zoals bij cardano elke 5 dagen) de prijs bij te houden hoeveel de eurowaarde stond en hoeveel je ontvangen hebt? (thank you adapools)
Je leent coins uit. In ruil voor een winstuitkering.
Je dient 30% van de waarde van de uitkering te noteren op de dag dat deze ontvangen wordt.

Amai. Dan zal ik maar is een excelleke maken, want binance keert elke dag uit.
Er zijn een aantal cryptotax sites waarbij je je exchange wallet kan synchroniseren of een volledige log kan importeren zodat je niets zelf hoeft bij te houden. Ik gebruik bv. koinly

De boekhouder zal wel gelachen hebben met mijn 2020 rapport voor de belastingen ...

Er zijn een aantal cryptotax sites waarbij je je exchange wallet kan synchroniseren of een volledige log kan importeren zodat je niets zelf hoeft bij te houden. Ik gebruik bv. koinly

De boekhouder zal wel gelachen hebben met mijn 2020 rapport voor de belastingen ...
Gij hebt alles aangegeven, of enkel het uitgecashte gedeelte?

@Crashtestdummy Misschien iets voor u om dat topic aan te maken? Denk dat er veel interesse is en wil er gerust een topic voor openen als niemand anders het wil doen, maar het lijkt me gepaster dat de "shitcoin" master het topic opent. :tongue:
Ik heb er al aan zitten denken eerlijk gezegd :unsure:

morgenavond maak ik ene :) kheb effkes genen tijd omdattek een airgun aant uitzoeken ben tegen de kauwen in mijn schoorsteen :angry:

Zo een rasterke van dunne draad over de schoorsteen doet ook al wonderen zulle :biglaugh:
Ideaal voor vogelnesten, zo'n raster. Laat een dakwerker afkomen om voor 75 euro een echte afdekplaat te bevestigen in plaats van daarmee te sukkelen.

Ps als ge een haard hebt, brand een paar houtblokken en de kauwen worden zo ook wel stil.

belgaimage-128154617-full.jpg

Wat een bullshit om op discord op wallstreetbets te geraken. Continu gekickt worden. Account niet oud genoeg, suspicious account. Wtf...

Terug
Bovenaan