Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk nog een kleine terugval van BTC tot 55k-58k en daarna up up up.Alles redelijk stabiel de voorbije dagen. Wat verwachten jullie straks? Dip of terug uptrend?
Hetzelfde als vorig weekend. Alles blijft stabiel. Maandag gaat het terug omhoog. Eind november wordt leuk. Mensen trekken hun eindejaarspremie en steken dat in mijn coins.Alles redelijk stabiel de voorbije dagen. Wat verwachten jullie straks? Dip of terug uptrend?
Er lijkt zich een kleine falling wedge te vormen op BTC nu (op de 1h en 4h timeframes), dat zou dan morgen of maandag kunnen uitbreken (of vandaag nog) Bullish divergence op de RSI ook.Hetzelfde als vorig weekend. Alles blijft stabiel. Maandag gaat het terug omhoog. Eind november wordt leuk. Mensen trekken hun eindejaarspremie en steken dat in mijn coins.

Bedoel je Cardano?Straf, ik heb hier een stablecoin in mijn portfolio die pegged staat op 2$ , een bug?![]()

en eind december gaat het keihard bergaf (naart schijnt), voor taxen. Maar ik ben er nog nie lang genoeg mee bezig daarvoor.Hetzelfde als vorig weekend. Alles blijft stabiel. Maandag gaat het terug omhoog. Eind november wordt leuk. Mensen trekken hun eindejaarspremie en steken dat in mijn coins.

Een uur geleden werd Sharpei gelaunched. De zoveelste dogmeme maar ik heb er $100 ingestoken daar de MC toen 25K was. Tip voor degenen die een gokje willen wagenLiquidity is locked
Disclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor verliezen.

5M marketcap ondertussen.Om hier nog even op terug te komen, blijkbaar als een bepaald project een auction wint, dan krijg je een aantal tokens van die parachain , maar dan zitten je DOT die je toegewezen hebt wel vast gedurende een bepaalde periode. Voor Acala en Moonbeam is dat 672 dagen blijkbaarIk zou er dus niet al mijn DOT instoppen, want dan kan ik ook niet verkopen wanneer ik wil en zitten ze vast op kraken (of waar ik ze ook stake) voor bijna 2 jaar.

shit zegIemand mee ingesprongen? Die gaan nu hard5M marketcap ondertussen.
Edit: nu naar 30M aan't gaan.
$100-->$18k