Sneeuwstorm
Well-known member
Cumrocket is toch geen rugpull? Dat mensen FOMO'en in een coin en de prijs pumpen maakt het nog geen rugpull.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik stake ze op Kraken, 12% en je kan unstaken wanneer je wil (dat gaat niet op Binance, of je moet 2 dagen wachten en verliest je intrest). Ik heb 1/3 verkocht, de rest blijft staan voor in geval ze blijven stijgen. Profit taking moet af en toe eens. Ik stap dan misschien terug opnieuw in wanneer er een crash of pullback is.
Een uur geleden werd Sharpei gelaunched. De zoveelste dogmeme maar ik heb er $100 ingestoken daar de MC toen 25K was. Tip voor degenen die een gokje willen wagenLiquidity is locked
Disclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor verliezen.
Eigenlijk zij al die dogcoins zo belachelijk als wat.Via Kraken kan je ook voten op die parachain auctions, ik heb nog niet echt bestudeerd hoe dat werkt.Ik bedoel eigenlijk de Polkadot Auction op Binance. Dat is iets nieuws.
Dat is de fout die iedereen maakt hé. Ik denk dat BTC ook nog eens omlaag gaat voor er een volgende rally komt.Ik denk altijd: de volgende uptrend verkoop ik ze, om ze uiteindelijk toch ma te houden en weer te zien afdalen naar de lows. Ach ja![]()

Aan welke prijs? Ik was net te laat voor de IFO op Pancakeswap (muntjes waren te koop aan 0.075 euro). Nu in de Syrup Pools toch wat DAR bij elkaar aan het sparenKheb eens wat DAR gekocht.

Heb daar ooit 25 euro aan CRO gekregen bij het aanmelden, maar ik krijg die maar niet verkocht of whatever.. Zit ik daar met niets nuttigsIk ben blij verrast met CRO. Op 7 oktober heb ik er €3500 in gestoken om de Jade Green kaart te verkrijgen, en zie nu.

Hebben we het hier over dezelfde DAR die ook op binance staat, want die is precies in elkaar aan het vallen.Aan welke prijs? Ik was net te laat voor de IFO op Pancakeswap (muntjes waren te koop aan 0.075 euro). Nu in de Syrup Pools toch wat DAR bij elkaar aan het sparen![]()
Die is gisteren live gebracht, dan vliegt dat altijd effe door alle IDO's en IFO's enzo die uitkeren maar dan zoekt dat een stabiele prijsHebben we het hier over dezelfde DAR die ook op binance staat, want die is precies in elkaar aan het vallen.
. Ik zou nooit gekocht hebben gisteren, maar ja
. 
Dat lukt dus niet. Mssn moet ik eerst effe cash storten of het een of het andere, want die CRO kan ik maar niet omzettenJe kan die omruilen in de crypto.com app voor een andere coin of overzetten op de Crypto exchange, of je kan ze overzetten op een andere wallet of een bankrekening.
Of je mag het altijd naar mij sturen![]()

+30% vndg, vroeger dan gedacht maar altijd welkom!Is nu serieus overheated wel. RSI op 90. Ga het wat verder in de gaten houden en eens wa research doen. Thanks!
Om hier nog even op terug te komen, blijkbaar als een bepaald project een auction wint, dan krijg je een aantal tokens van die parachain , maar dan zitten je DOT die je toegewezen hebt wel vast gedurende een bepaalde periode. Voor Acala en Moonbeam is dat 672 dagen blijkbaarIk stake ze op Kraken, 12% en je kan unstaken wanneer je wil (dat gaat niet op Binance, of je moet 2 dagen wachten en verliest je intrest). Ik heb 1/3 verkocht, de rest blijft staan voor in geval ze blijven stijgen. Profit taking moet af en toe eens. Ik stap dan misschien terug opnieuw in wanneer er een crash of pullback is.
Ik zou er dus niet al mijn DOT instoppen, want dan kan ik ook niet verkopen wanneer ik wil en zitten ze vast op kraken (of waar ik ze ook stake) voor bijna 2 jaar.