Crypto - Nieuws en algemene discussie

Zet de grafiek op 5J. Zegt genoeg denk ik.
Dood, doder, doodst
Mooi voorbeeld van een head and shoulders patroon ook :)
Ugh, zwijgt me dervan. Ik twijfelde in 2018 tussen €300 ETH of LTC. LTC gekozen. Zie waar ETH toen stond (wou aankopen rond 300) en waar het nu staat :wallbash:

XRP, LTC, ... allemaal oude wijn.

Intussen laat je je links en rechts passeren door nieuwe projecten die veel interessanter zijn dan deze zombie coins. Het 'volk' dat deze munten in de vorige cyclus ingekocht heeft, is al lang vertrokken en die gaan echt niet terugkomen met het overaanbod aan nieuwe coins.

Dat terzijde, ik heb ooit eens gelezen dat een orgasme van een varken 30 minuten duurt (klopt niet maar soit). Mensen die Ethereum hodlen weten nu eindelijk hoe dat zou voelen. Nieuwe dag, dag nieuwe ATH, en dat is zo al weken bezig.

Ik blijf bij hetgene dat ik 3 maanden geleden gezegd heb. Er zijn maar 3 munten die je voor de rest van deze bull markt in je bezit wilt houden: BTC, ETH en SOL (en misschien nog DOT). Je gaat geen beter dreamteam kunnen samenstellen voor een gegarandeerde winst. Moesten hier nog mensen rondhangen die nu nog steeds geen 6 cijfers winst hebben -> you're doing it wrong.
Ik vermoed dat DOT idd ook nog zal blijven stijgen. oa. door de upcoming parachain auctions die de prijs nog verder zal doen oplopen.
Toch van plan om nog wat verder te hodlen alleszins.

Heb destijds (beperkt) ingekocht aan 4.88$ , ondertussen 50,73$. Ni schlech!

Ik dacht echt dat dat buy the rumour sell the news ging zijn toen ik die kreeg op coinbase.
Misdacht dus. Dju :D

Loopring (LRC) is echt een heel interessante voor 5x of meer te doen. Misschien zelfs nog dit jaar.

Hangt natuurlijk af van hoe BTC de line hold , zoals alle coins, maar dat de ETH uitvinder er over praat en uitlegt is alleszins een goed teken.

Ook met hun evt samenwerking met Gamestop voor NFT's te verkopen is een gigantisch potentieel. Ik zit er nu een tijdje in en laat het rustig staan. Ingestapt op Bitvavo, goeie site naar mijn mening.

Loopring (LRC) is echt een heel interessante voor 5x of meer te doen. Misschien zelfs nog dit jaar.

Hangt natuurlijk af van hoe BTC de line hold , zoals alle coins, maar dat de ETH uitvinder er over praat en uitlegt is alleszins een goed teken.

Ook met hun evt samenwerking met Gamestop voor NFT's te verkopen is een gigantisch potentieel. Ik zit er nu een tijdje in en laat het rustig staan. Ingestapt op Bitvavo, goeie site naar mijn mening.

Is nu serieus overheated wel. RSI op 90 :o. Ga het wat verder in de gaten houden en eens wa research doen. Thanks!

Dat zal toch grotendeels afhangen van jouw inleg.
Wie met een bescheiden inleg van 5k euro anderhalf jaar geleden de gevestigde waarden zoals BTC en ETH ingekocht had, zou intussen op 6 cijfers winst moeten hebben want +2.000% omhoog. En ... anders morgen want ETH blijft maar gaan.

Zit er iemand hier Time te staken op wonderland?
Moet toch 1 dikke scam zijn. Apy van 78.***%.
Wel verleidelijk om er nekeer 1k in te steken en zien wat het geeft. 😀

Ik ben geen fan meer van eth. De gas fees zijn echt belachelijk. Raar dat het blijft pumpen
Deja vu 2017:

'Ik ben geen van meer van BTC. De fees zijn echt belachelijk. Raar dat het blijft pumpen.'

Bitcoin Cash BCH -> dood

Later ook Bitcoin SV -> dood

Terug
Bovenaan