Crypto - Nieuws en algemene discussie

Alles redelijk stabiel de voorbije dagen. Wat verwachten jullie straks? Dip of terug uptrend?
Hetzelfde als vorig weekend. Alles blijft stabiel. Maandag gaat het terug omhoog. Eind november wordt leuk. Mensen trekken hun eindejaarspremie en steken dat in mijn coins.

Mijn VET'jes zijn naar de eerste plaats in de wallet gekropen. Haasje over gedaan met ADA.
ace-ventura-HOJgP0.gif

Hetzelfde als vorig weekend. Alles blijft stabiel. Maandag gaat het terug omhoog. Eind november wordt leuk. Mensen trekken hun eindejaarspremie en steken dat in mijn coins.
Er lijkt zich een kleine falling wedge te vormen op BTC nu (op de 1h en 4h timeframes), dat zou dan morgen of maandag kunnen uitbreken (of vandaag nog) Bullish divergence op de RSI ook.
Kortom ik zou niet verkopen nu in afwachting van een dip naar 56-58K, het risico is te groot.

h7WMlYu.png

Procentueel gezien heeft BTC een kans van 70% om opwaarts uit te breken naar 64K.

Laatst bewerkt:
en eind december gaat het keihard bergaf (naart schijnt), voor taxen. Maar ik ben er nog nie lang genoeg mee bezig daarvoor.

Iemand tips voor wanneer ik alles moet dumpen? :unsure:

Niemand weet wanneer het gaat dumpen, toen de bear market begon in 2018 was iedereen nog in volle euforie en dacht men dat BTC ging recoveren. Niet dus.

Laatst bewerkt:
Om hier nog even op terug te komen, blijkbaar als een bepaald project een auction wint, dan krijg je een aantal tokens van die parachain , maar dan zitten je DOT die je toegewezen hebt wel vast gedurende een bepaalde periode. Voor Acala en Moonbeam is dat 672 dagen blijkbaar :) Ik zou er dus niet al mijn DOT instoppen, want dan kan ik ook niet verkopen wanneer ik wil en zitten ze vast op kraken (of waar ik ze ook stake) voor bijna 2 jaar.

Het is voordeliger om rechtstreeks deel te nemen aan de crowdloans, dan via een Exchange.

Bijvoorbeeld voor Acala, wat volgens mij een grote kanshebber is om de auction te winnen : https://acala.network/acala/join-acala

Je hebt verschillende manieren om deel te nemen, maar concreet zitten je DOTS voor 96 weken (ongeveer 2 jaar) vast. Het is een lening, dus nadien krijg je ze volledig terug. Als Reward krijg je dan ACA coins, % verdeeld over de deelnemers, met een minimum van 3x het aantal dots dat je inlegt. (Je kan simuleren op de website)

Let op: je kan deze coins niet staken als je ze ter beschikking stelt voor de crowdloan.
De vraag is dus wat brengt het meeste op: 2 jaar blijven staken aan 12-15% of de (aantalDOT x 3) ACA coins? (waarde= unknown)

(Keep in mind dat Polkadot een PoS coin is, met een inflatie van ca. 10%)

is Altseason al gestart?
Al mijn alts beginnen te stijgen, hier zie ik allerlei exotische dingen verschijnen,...

Terug
Bovenaan