Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nu nog SAND kopen of gaat er een redelijke correctie komen na de voorbije dagen? Durf er niet echtg instappen

ADA is ook wel gestegen. Het werd tijd. Goed dat spector zijn SOL nog niet verkocht heeft![]()

Vandaag +10% tho. Heeft XRP niet nog perspectieven na hun rechtszaak?Wat is het volgend, XRP?
Laat LTC nu eens rustig dood gaan.
![]()
Vandaag +10% tho. Heeft XRP niet nog perspectieven na hun rechtszaak?
XRP, LTC, ... allemaal oude wijn.Enorm veel! Het is nog maar aant opwarmen in mijn ogen.
Er zit zoveel volk op te wachten...En niet vergeten dat coinbase ze opnieuw zou willen listen. (veel amerikaans volk kan nog geen xrp kopen, niet tegenstaande daar de meeste holders zitten).
Enige "gevaarlijke" aan de pump zal zijn dat er op een gegeven moment (rond de ATH) een selloff zal zijn. Veel volk die het traag bewegen en uitblijven van pumps van XRP moe is en zijn holding zal verkopen. Dat wordt toch verwacht.
Moesten hier nog mensen rondhangen die nu nog steeds geen 6 cijfers winst hebben -> you're doing it wrong.
XRP, LTC, ... allemaal oude wijn.
Intussen laat je je links en rechts passeren door nieuwe projecten die veel interessanter zijn dan deze zombie coins. Het 'volk' dat deze munten in de vorige cyclus ingekocht heeft, is al lang vertrokken en die gaan echt niet terugkomen met het overaanbod aan nieuwe coins.
Dat terzijde, ik heb ooit eens gelezen dat een orgasme van een varken 30 minuten duurt (klopt niet maar soit). Mensen die Ethereum hodlen weten nu eindelijk hoe dat zou voelen. Nieuwe dag, dag nieuwe ATH, en dat is zo al weken bezig.
Ik blijf bij hetgene dat ik 3 maanden geleden gezegd heb. Er zijn maar 3 munten die je voor de rest van deze bull markt in je bezit wilt houden: BTC, ETH en SOL (en misschien nog DOT). Je gaat geen beter dreamteam kunnen samenstellen voor een gegarandeerde winst. Moesten hier nog mensen rondhangen die nu nog steeds geen 6 cijfers winst hebben -> you're doing it wrong.
En wanneer je bent begonnen met crypto. Voor de grootste gains moest ge al een jaar in crypto zitten. Of zelfs al van in 2017 of langer.Dat zal toch grotendeels afhangen van jouw inleg.
't stijgt wel maar minder dan de alts
Laat maar.Kan ik geld verdienen met BitCanna?
Je kunt bij Coinmerce alleen BitCanna kopen en opnemen. Het is niet mogelijk om BitCanna te verkopen bij Coinmerce. Het doel is niet om te handelen, maar om BitCanna te gebruiken om cannabisproducten te kopen.

Wanneer is het BitcoinCember eigenlijk?'t stijgt wel maar minder dan de alts