Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ben aan't twijfelen om mijn CHZ buiten te gooien. Ze zijn ook gestegen de laatste dagen. (maar wel niet zo extreem als de rest)

Laatst bewerkt:
Beetje in't algemeen met de NFT/gamecoins zeker na dit weekend?
RSI's zien er wat overheated uit.

Ik heb mijn SOL's buiten gezwierd. Hopelijk pumpen ze nu niet :p
Link/Avax/dot in de gaten aan't houden maar tis niets dat me overtuigd momenteel...

Ik zie niet echt een bearish divergence bij SOL, ik houd die nog efkes, ze zitten sowieso in een stake. En ADA is te laat om te verkopen dus ik ga nog wat voorthodlen denk ik. Ben aan't twijfelen of ik DOT nog even hodl of verkoop want die hebben ne ferme run gehad. 11 november zijn het parachain auctions, dus mss nog een paar dagen kijken wat ze doen, op die tijd kunnen ze nog een ferme pump doen.

Op die auctions van DOT ben ik ook aant wachten. Vooral de komende dagen in de gaten houden.

De divergence is kantje boordje idd.

Op die auctions van DOT ben ik ook aant wachten. Vooral de komende dagen in de gaten houden.

De divergence is kantje boordje idd.
Verkoop je dan voor BTC of voor fiat? Ik zie eerder een correctie van SOL gebeuren tov BTC dan tegenover de euro. (dat als BTC stijgt in november zoals verwacht wordt)

Niemand geïnteresseerd in HEX? Ik denk dat de dip voorbij is. Kan een instapmoment zijn. Er is nog altijd niemand gescamd of rug-gepulled

Verkoop je dan voor BTC of voor fiat? Ik zie eerder een correctie van SOL gebeuren tov BTC dan tegenover de euro. (dat als BTC stijgt in november zoals verwacht wordt)

Voor een keer had ik market order geplaatst bij SOL en die nog kunnen tegenhouden. Het kantelt toch niet zoals ik verwacht had. OF toch nu nog niet.
Zullen niet veel projecten wat corrigeren naar BTC?
Kmoet wel eerlijk zeggen dat ik niet meer goed weet wat te verwachten, de pump van al die metaverse coins, shiba, squid, … hebben de bullrun wat chaotisch gemaakt :p
Efkes een paar dagen laten afkoelen

Voor een keer had ik market order geplaatst bij SOL en die nog kunnen tegenhouden. Het kantelt toch niet zoals ik verwacht had. OF toch nu nog niet.
Zullen niet veel projecten wat corrigeren naar BTC?
Kmoet wel eerlijk zeggen dat ik niet meer goed weet wat te verwachten, de pump van al die metaverse coins, shiba, squid, … hebben de bullrun wat chaotisch gemaakt :p
Efkes een paar dagen laten afkoelen
Wel ik vind SOL er juist bullish uitzien op de grafiek. Lijkt een beetje in een bullflag gezeten te hebben en nu wilt het precies terug omhoog.

Heb al mijn SOL weggedaan en LTC gekocht
Wat is het volgend, XRP?

Laat LTC nu eens rustig dood gaan.

wtf-disbelief.gif

Terug
Bovenaan