Crypto - Nieuws en algemene discussie

Cashen zou ik pas doen rond de 240k imo.
Rond 100K zou ik toch al een beetje omzetten denk ik (10-20% ofzo), meer naargelang we hoger gaan.
En na nen blow off top nadat de alts vliegen die buitenshotten. Voor ETH zou mijn target 10K of 0.1 BTC zijn om daar de helft van buiten te shotten (zolang geen van die targets bereikt is zal ik mijn ETH laten staan).
Het gaat natuurlijk weer zo zijn dat het pumpt wanneer ik verkoop, en dumpt wanneer ik niet verkoop.

Heeft iedereen hier eigenlijk een exit strategie?

Laatst bewerkt:
En hoeveel hebt ge gekocht? 👀 Ik ben ingestapt rond 900 maar heb dus maar 0.1 😂

Hopelijk als het crasht dat weer onder de 100 zakt
24 stuks. Ik zie wel in mijn kraken account dat mijn eerste acties al in 2014 waren :-p Nu, in tussentijd redelijk safe gespeeld, dus lang niet het resultaat dat HODL zou hebben opgebracht.

is het nu te laat om in te stappen op BTC of wordt het nog aangeraden?

Als je in de technologie gelooft en een LT beleggingshorizon hebt (minstens tot volgende halving in 2024), dan heb je de laatste ATH volgens mij nog niet gezien en is het dus nog zeker aan te raden om in te stappen.

Als je sowieso winst wilt voor het einde van het jaar of voor volgende zomer of je er niet tegen kan dat, in de rit naar de volgende halving, BTC zakt naar X EUR (moeilijk te zeggen maar alles kan - dus ook naar 10kEUR) dan moet je het zeker niet doen.

Investeert wat je echt kunt missen - ook al is de winst dan minder groot dan alles erin te pompen

Aight tnx voor de uitleg.
Heb ooit eens crypto een kans gegeven door HTML coin te kopen maar de 100 eu die ik had erin gestoken is ondertussen geen 0,01 eurocent waard :scream:

Koop geen altcoins als belegging voor de lange termijn, blijf bij BTC en ETH zou ik zeggen (ETH heeft het altcoin stadium ontgroeid met bijna 500B in marketcap)

is het nu te laat om in te stappen op BTC of wordt het nog aangeraden?
Het is alleen maar interessant om nu in te stappen als je er kortetermijn (binnen enkele maanden) terug op tijd uitstapt.
De kans bestaat dat je je inleg verdubbelt of verdriedubbelt.

Het heeft echter weinig zin om er nu langetermijn veel geld in te blijven steken. Dan gaat je inleg de komende 3 jaar op -30 / -50% staan.
Dat doe je best na de correctie in de volgende cyclus.

dus nauwlettend opvolgen en winsten regelmatig laten uitbetalen?
Persoonlijk zou ik er nu mee oppassen. Het zal inderdaad misschien nog wel verdubbelen tegen dat het terug in stort, maar het kan ook zijn dat er maar 50% meer bij komt. Als uw strategie is dat je uw inleg eruit haalt op het moment dat het verdubbeld is, dan heb je die er dus mogelijks niet meer uitgehaald voordat het terug zakt.
(bovenstaande kan met eender welke percentages ingevuld worden).

Het sentiment is nu toch dat er tussen dit en x-maanden naar de nieuwe ATH-piek gaat gegaan worden, en dat het dan terug zakt richting de volgende cyclus. Persoonlijk zou ik precies even uitzitten tot het terug wat zakt... Maar ik ben geen kenner...

Koop gewoon HEX en stake het voor een paar jaar. Gedecorreleerd met de rest van de crypto-space en je hoeft nooit meer te traden. Heeft me al veel opgeleverd. Staat aan 40% solden momenteel

Persoonlijk zou ik er nu mee oppassen. Het zal inderdaad misschien nog wel verdubbelen tegen dat het terug in stort, maar het kan ook zijn dat er maar 50% meer bij komt. Als uw strategie is dat je uw inleg eruit haalt op het moment dat het verdubbeld is, dan heb je die er dus mogelijks niet meer uitgehaald voordat het terug zakt.
(bovenstaande kan met eender welke percentages ingevuld worden).

Het sentiment is nu toch dat er tussen dit en x-maanden naar de nieuwe ATH-piek gaat gegaan worden, en dat het dan terug zakt richting de volgende cyclus. Persoonlijk zou ik precies even uitzitten tot het terug wat zakt... Maar ik ben geen kenner...
Om de little old lady strategy toe te passen (stel dat je nu koopt) moet BTC al 130K doen om te verdubbelen, wat zeker mogelijk is maar ook geen garantie is. Ge moet dan ook nog kunnen verkopen aan die prijs.
Als ge kijkt naar 2017, dan heeft het vanaf oktober nog 5X gedaan ofzo. Ik zou gezien de hogere market cap geen 5x meer verwachten maar eerder 2-3x vanaf hier.

Ik heb zo in maart 2020 0,5 ETH voor 50 euro gekocht :clap::rofl:
En eigenlijk ook een beetje sad, want ik wou toen meer kopen, maar Coinbase deed toen lastig met de bank (of omgekeerd) en ik moest toen de fiat gebruiken die ik er had opstaan.
Iets gelijkaardigs hier. Toen ik in 2018 begon met coinbase twijfelde ik tussen 350 EUR aan LTC of ETH. Ik koos voor LTC :wallbash: ETH stond rond de 150 toen.

Voor diegene die aant wachten zijn om ada te kopen. Cardano is uit de apex gebroken waar hij sinds midden september in zat.
Vooral op de 1h vindt hij daar support. Als die daily er mooi boven zit en morgen daar nog eens tikken, is hij terug vertrokken naar de upside.
BTC verliest wat stoom, RSI is ook aant afnemen, dus ik denk dat de ALT's de komende dagen wat terrein gaan goedmaken. NFA!

Lekker op het einde van de dag eens de app openen en 2k er bij :D

Solana ook goed gepumpt!

Vorig kwartaal ipv voorschot belasting te storten hetzelfde bedrag in solana gestoken, leek me slimmer 😂 Toch al 700€ er bij!

Terug
Bovenaan