Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik zou toch nog niet uit PLE stappen. Ik wacht voorlopig Q1 2022 af.
MC is redelijk laag. Als het hen lukt een ETF aan te bieden, ontploft dat.
Jep nu verkopen zou stom zijn, staat aan 1/3 van mijn aankoop ofzo
Ge hebt dat natuurlijk met die low-marketcap coins, kan soms 80% crashen maar ook 10x doen gemakkelijk

Hier moeten ondertussen toch al een paar mensen zitten met serieuze bedragen in crypto? Als ik zie hoe fel hier getradet wordt in allerhande coins, zou ik ervan uit gaan dat de winstmarge een pak hoger moet liggen dan de "brave" crypto-belegger. Ik zit momenteel op 450% winst (sinds januari) tov de huidige eigen inleg (deel winst stampt uit periode dat er nog meer inleg was). Dat percentage moet toch véél hoger liggen als je steeds bezig bent met de nieuwste coins te zoeken en daar geld in te steken?

ik zit met 4 cijfers, nog niet life changing maar toch mooi bedrag :)
4 cijfers in percentage, of 4 cijfers in absoluut bedrag? :p
Indien het eerste geval is dat impressive, indien het 2e geval is dat max 9999€ wat mooi is maar nu toch ook niet zo uitzonderlijk (al hangt dat enorm af van hoeveel eigen inleg er is)?

4 cijfers in percentage, of 4 cijfers in absoluut bedrag? :p
Indien het eerste geval is dat impressive, indien het 2e geval is dat max 9999€ wat mooi is maar nu toch ook niet zo uitzonderlijk (al hangt dat enorm af van hoeveel eigen inleg er is)?
Ja absoluut bedrag hé :) Ik heb bijna geen eigen inleg, ik heb dingen verkocht en BTC voor gevraagd :unsure:

momenteel 2648% winst hier sinds start crypto.
Veel traden wil nie zeggen veel winst he :D
Ge moest niet eens goed kunnen traden om 10 tot 100X uw geld te doen als ge er al sinds 2017 inzat.

Uw aantal BTC verhogen, dat is moeilijker. Er hebben er veel zich verbrand aan de altcoins in de bear market.

Die gasten zitten er toch ook veel naast. Vooral die die al hun bitcoins verkocht hebben :) En zelfs met NFT's zult ge meer brol NFT's hebben die niks doen dan dat ge iets zoals Cryptopunks te pakken hebt. Zoiets opkopen in een bear market, dat kan wel geen slechte strategie zijn. Nu zie ik dat er 500K+ betaald wordt aan een cryptopunk. Kan goed zijn dat het in de bear market nog aan 10K staat. Dan kan dat zeker een goede koop zijn.

Coinskid is golden! Echt golden! Die gast zit er zo vaak recht op. NFA natuurlijk maar bon.
Idem voor Benjamin Cowen.
Lark Davis durf ik al eens luisteren voor het "nieuws". Altijd interessant, zijn TA's zijn niet al dat.
De rest is dikke fud.

Ola, op naar 70-75K nu? :woohoo:
Nu zou de mania wel eens echt kunnen beginnen , er zou nog een tweede ETF zijn goedgekeurd die volgende week begint te traden.

Laatst bewerkt:
Hier moeten ondertussen toch al een paar mensen zitten met serieuze bedragen in crypto? Als ik zie hoe fel hier getradet wordt in allerhande coins, zou ik ervan uit gaan dat de winstmarge een pak hoger moet liggen dan de "brave" crypto-belegger. Ik zit momenteel op 450% winst (sinds januari) tov de huidige eigen inleg (deel winst stampt uit periode dat er nog meer inleg was). Dat percentage moet toch véél hoger liggen als je steeds bezig bent met de nieuwste coins te zoeken en daar geld in te steken?
Met ada alleen al 5568% winst. Al de rest heb ik ni zo nauw in de gaten ivm winstpercentage maar deze coin en vechain staan in mn delta app

Terug
Bovenaan