Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou toch nog niet uit PLE stappen. Ik wacht voorlopig Q1 2022 af.PLE is toch ook geen groot success precies
Jep nu verkopen zou stom zijn, staat aan 1/3 van mijn aankoop ofzoIk zou toch nog niet uit PLE stappen. Ik wacht voorlopig Q1 2022 af.
MC is redelijk laag. Als het hen lukt een ETF aan te bieden, ontploft dat.
4 cijfers in percentage, of 4 cijfers in absoluut bedrag?ik zit met 4 cijfers, nog niet life changing maar toch mooi bedrag![]()

tja, wat kan ik zeggen, ik ben nen guru eh hier7 buyorders sinds uw post20% gestegen met maar iets meer dan 1BNB in totaal

Ja absoluut bedrag hé4 cijfers in percentage, of 4 cijfers in absoluut bedrag?
Indien het eerste geval is dat impressive, indien het 2e geval is dat max 9999€ wat mooi is maar nu toch ook niet zo uitzonderlijk (al hangt dat enorm af van hoeveel eigen inleg er is)?
Ik heb bijna geen eigen inleg, ik heb dingen verkocht en BTC voor gevraagd 
Ge moest niet eens goed kunnen traden om 10 tot 100X uw geld te doen als ge er al sinds 2017 inzat.momenteel 2648% winst hier sinds start crypto.
Veel traden wil nie zeggen veel winst he![]()
En zelfs met NFT's zult ge meer brol NFT's hebben die niks doen dan dat ge iets zoals Cryptopunks te pakken hebt. Zoiets opkopen in een bear market, dat kan wel geen slechte strategie zijn. Nu zie ik dat er 500K+ betaald wordt aan een cryptopunk. Kan goed zijn dat het in de bear market nog aan 10K staat. Dan kan dat zeker een goede koop zijn.
<3
Met ada alleen al 5568% winst. Al de rest heb ik ni zo nauw in de gaten ivm winstpercentage maar deze coin en vechain staan in mn delta appHier moeten ondertussen toch al een paar mensen zitten met serieuze bedragen in crypto? Als ik zie hoe fel hier getradet wordt in allerhande coins, zou ik ervan uit gaan dat de winstmarge een pak hoger moet liggen dan de "brave" crypto-belegger. Ik zit momenteel op 450% winst (sinds januari) tov de huidige eigen inleg (deel winst stampt uit periode dat er nog meer inleg was). Dat percentage moet toch véél hoger liggen als je steeds bezig bent met de nieuwste coins te zoeken en daar geld in te steken?
Iemand goede tips, guides, kanalen/influencers om te beginnen met Crypto?
Heb wel wat geld in BTC zitten maar verder dan dat gaat het niet momenteel.
Ola, op naar 70-75K nu?
Nu zou de mania wel eens echt kunnen beginnen , er zou nog een tweede ETF zijn goedgekeurd die volgende week begint te traden.