Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nu niet meerCrypto is nog veel te klein om een echte financiele crisis te veroorzaken.De banken hebben natuurlijk liever dat ge uw geld bij hun laat staan of in één of ander fonds van hun steekt.
Uw geld verliezen kunt ge ook voorhebben met aandelen, als ge dat niet wilt moet ge al geen aandelen kopen.
Als er een financiële crisis komt dan zal crypto niet de oorzaak zijn, maar misschien wel de druppel die de emmer doet overlopen.
"Geen echte waarde in crypto" -> ook zo'n nonsens argument. Wat is de echte waarde van geld wanneer ze kunnen tot in het oneindige bijprinten?
Wie Made ItIn een bullmarket worden nieuwe highs gemaakt dus vanaf 60-65k mss.
Ik hoop dat het gebeurt maar ik vrees ervoor.
Jazeker. 2,5€ gekregen van coinbase paar maand terug. Nu is het 13€.Nucypher holders hier? +500 á 900% op 1 dag.
Spread tussen prijzen op exchanges is ook vrij zot:
Coinbase: 0.98€
Binance: 1,58€
Gate.io: 2,35€
Arbitragemogelijkheden? Lees hier en daar al wel dat je Nucypher niet van coinbase kan afhalen

Alles hangt af van wat je precies wilt bereiken met crypto (snelle winsten, vermogensdiversificatie, etc.)Als crypto noob na 1 jaar mijn crypto buitengegooid in Juli, om terug te focussen op de gewone beurs, bleek een foute keuze te zijn.
![]()
Had beter in de dip toen beginnen te leren. Maar beter laat dan nooit? Net zoals de gewone beurs kan je geen glazen bol gebruiken. Op wat baseren jullie je dan? TA? Eager to learn this time.
Ervaring. Uit ervaring komt vertrouwen.Had beter in de dip toen beginnen te leren. Maar beter laat dan nooit? Net zoals de gewone beurs kan je geen glazen bol gebruiken. Op wat baseren jullie je dan? TA? Eager to learn this time.
Cardano doet dikwijls lange tijd niks, maar als ze dan moven dan moven ze wel serieus.Ik wil cardano zo hard buiten shotten. Je zal zien dat die dan net pumpt.
Die beweegt voor geen meter ondanks de markt en al de hype.
Of Cardano daarbij gaat horen vind ik echt te vroeg om te zeggen. Ik zie nog veel uitdagingen - kwestie van niet in herhaling te vallen eentje die ik nog niet heb opgebracht: het niet hebben van een fee auction model: hoe bepaal je de prio van transacties eens de blocks vol zijn? Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen eens SC live zijn. Time will tell...
Ik denk dat cardano eerst tot dat punt moet geraken dat zijn netwerk vol geraakt. Dit zal nog niet voor de eerstkomende jaren zijn.
Cardano heeft ongeveer 1.3m holders, als die allemaal gebruik gaan maken van SCs zal het netwerk snel aan zijn maximum zitten hoor.![]()
Is a fee market avoidable?
No. Blockchains have always fundamentally work on a "pay up or shut up" system. If there is network congestion, the only objective way to decide who to allow through is to prioritize the transactions with the most financial value which is proxy-defined by how much in fees they are willing to pay for the transaction to go through.

Goe gij, dit is België eh.Dit moet toch mogelijk zijn met nft/blockchain technologie?