Crypto - Nieuws en algemene discussie

Hoewel het hier in het topic vooral gaat over Bitcoin en kleinere altcoins ben ik vooral benieuwd hoe de de prijs van Ethereum gaat evolueren gezien Eth 2.0 volgend jaar. Als ik de run zie sinds het op de low zat tijdens de begin Corona periode 😁 price predictions gaan alle kanten uit tegenwoordig van $1500-18000 🙃

Hoewel het hier in het topic vooral gaat over Bitcoin en kleinere altcoins ben ik vooral benieuwd hoe de de prijs van Ethereum gaat evolueren gezien Eth 2.0 volgend jaar. Als ik de run zie sinds het op de low zat tijdens de begin Corona periode 😁 price predictions gaan alle kanten uit tegenwoordig van $1500-18000 🙃

Die was ik zelf ff helemaal uit het oog verloren, staat bijna op zijn ath weer.

Eerste jaar crypto was toch een serieuze leerschool. Had ik hier wat meer geluisterd en overal gewoon afgebleven in plaats van te proberen om m'n positie te verbeteren, had alles veel beter uitgedraaid. Blijkbaar moet ik het eerst voelen alvorens ik het wil geloven.

In plaats van te traden om zo m'n positie te verbeteren had ik van in het begin niets mogen verkopen en gewoon DCA'n.

Maar 't blijft plezant en ik heb al veel bijgeleerd. :smile:

Nucypher holders hier? +500 á 900% op 1 dag.
Spread tussen prijzen op exchanges is ook vrij zot:
Coinbase: 0.98€
Binance: 1,58€
Gate.io: 2,35€
Arbitragemogelijkheden? Lees hier en daar al wel dat je Nucypher niet van coinbase kan afhalen

Nog iemand die FTX (vroegere Blockfolio) heeft en met de update heel zijn portfolio kwijt is? Heb het gevoel dat elke update de app slechter maakt. Zijn er andere apps aan te raden? Vroeger gebruikte ik ook Delta.
Had hetzelfde met FTX, maar na opnieuw inloggen en email verificatie was portfolio plots terug.
Maar nu krijg ik elke keer bij het openen van de app een pop-up dat ik opnieuw moet updaten, als ik er op klik is er echter geen update beschikbaar in de play store... Is dus momenteel onbruikbaar.
In 5 jaar blockfolio geen problemen gehad, sinds FTX constant updates en opnieuw inloggen etc... Mss ook maar eens uitkijken naar iets anders.

Nucypher holders hier? +500 á 900% op 1 dag.
Spread tussen prijzen op exchanges is ook vrij zot:
Coinbase: 0.98€
Binance: 1,58€
Gate.io: 2,35€
Arbitragemogelijkheden? Lees hier en daar al wel dat je Nucypher niet van coinbase kan afhalen
Tijdje geleden buitengesmeten omdat die toch nergens naartoe ging.

frustrated-jim-carrey.gif

De banken hebben natuurlijk liever dat ge uw geld bij hun laat staan of in één of ander fonds van hun steekt.
Uw geld verliezen kunt ge ook voorhebben met aandelen, als ge dat niet wilt moet ge al geen aandelen kopen.

Als er een financiële crisis komt dan zal crypto niet de oorzaak zijn, maar misschien wel de druppel die de emmer doet overlopen.
"Geen echte waarde in crypto" -> ook zo'n nonsens argument. Wat is de echte waarde van geld wanneer ze kunnen tot in het oneindige bijprinten?

Laatst bewerkt:
BTC zit weer te beuken tegen de 60K, veel weerstand. Ik denk dat er meer weerstand zit 60K is dan op de ATH, eens boven 60K zijn we mss vertrokken naar 70K. Hoe langer en hoe meer je tegen een weerstand zit hoe groter de kans dat die gebroken wordt.

Iemand die effectief een training op gebruikt/geschreven heeft?

Ben van plan extra account te openen enkel voor dat, maar vraag me af of het het waard gaat zijn.

Terug
Bovenaan