Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
price predictions gaan alle kanten uit tegenwoordig van $1500-18000 
X..R...P????

Hoewel het hier in het topic vooral gaat over Bitcoin en kleinere altcoins ben ik vooral benieuwd hoe de de prijs van Ethereum gaat evolueren gezien Eth 2.0 volgend jaar. Als ik de run zie sinds het op de low zat tijdens de begin Corona periodeprice predictions gaan alle kanten uit tegenwoordig van $1500-18000
![]()
't is nu niet dat we dat een jaar of 3-4 geleden ook al eens gehoord hebben ...
Nee inderdaad, blijkbaar tweetten ze dat regelmatig.'t is nu niet dat we dat een jaar of 3-4 geleden ook al eens gehoord hebben ...

Had hetzelfde met FTX, maar na opnieuw inloggen en email verificatie was portfolio plots terug.Nog iemand die FTX (vroegere Blockfolio) heeft en met de update heel zijn portfolio kwijt is? Heb het gevoel dat elke update de app slechter maakt. Zijn er andere apps aan te raden? Vroeger gebruikte ik ook Delta.
Tijdje geleden buitengesmeten omdat die toch nergens naartoe ging.Nucypher holders hier? +500 á 900% op 1 dag.
Spread tussen prijzen op exchanges is ook vrij zot:
Coinbase: 0.98€
Binance: 1,58€
Gate.io: 2,35€
Arbitragemogelijkheden? Lees hier en daar al wel dat je Nucypher niet van coinbase kan afhalen
De banken hebben natuurlijk liever dat ge uw geld bij hun laat staan of in één of ander fonds van hun steekt.Is iedereen hier klaar om al zijn geld te verliezen? /s
https://www.hln.be/geld/cryptomunte...ionale-bank-van-verenigd-koninkrijk~a84fa5c9/
Niet echtconstant haasje over met de 60K, 't is een zwaar gevecht