Crypto - Nieuws en algemene discussie

Maar bon al een geluk dat JanusDR hier niet meer komt.

Ik ben pertinent zeker dat hij dat wel nog doet...
En wacht op zijn kans tot iemand hier in tranen kom vertellen dat hij heel zijn hebben en houden kwijt is aan crypto...

En dat gaan we allemaal geweten hebben! :biglaugh:

Haha, butthurt zijn omdat één of andere pipo op een anoniem forum aan het cheeren is dat het nog wat zou zakken. Want ja, 'iedereen hier wil dat het stijgt'.

1. 't Is niet omdat het niet past in uw kraam, dat het not done is.
2. Ik geniet ondertussen even hard van de ups als van de downs.
3. Lighten up hé, 't is niet omdat ik wil dat het verder zakt dat het dat ook zal doen. I wish, dat wel.

Ontopic: nog iemand die problemen heeft om een account te laten verifiëren op ExMarkets? Tenzij er nog een andere manier is om ADAX te kopen.
Is toch niet nodig? Je kan zonder verificatie gewoon traden.

Nuttige inbreng wel.
Cryptohaters of gewoon de boot gemist? Dan nog, not done imo.
Die oudere quotes ben ik niet speciaal gaan opzoeken btw, had die toen al eens aan men multi-quote toegevoegd omdat ze me irriteerden :p
Verschrikkelijk irritant idd, en brengt en zo weinig bij aan de conversatie...

+++

De Shanghai stock exchange heeft een feestdag vandaag dus de echte hit van Evergrande zal morgen dus pas gebeuren. Daar ga ik op wachten om terug in te kopen. En als da ni gebeurd dan gebruik ik mijn cash om ne fiets te kopen :)

De Shanghai stock exchange heeft een feestdag vandaag dus de echte hit van Evergrande zal morgen dus pas gebeuren. Daar ga ik op wachten om terug in te kopen. En als da ni gebeurd dan gebruik ik mijn cash om ne fiets te kopen :)
banee. xi gaat zijn portefeuille eens bovenhalen en wij gaan weer de kneusjes zijn die verlies gemaakt hebben.

Ik wacht af.
Midden mei zaten we op een gelijkaardig punt, en zijn we nog lager gegaan.

Mss dat ik een stukje uitbraak zou missen, maar het mogelijke nog diepere dal is me te aiai.

Mss wel wat alt coins zoeken, die op een plateau nu blijven hangen.

Laatst bewerkt:
Ik wacht af.
Midden mei zaten we op een gelijkaardig punt, en zijn we nog lager gegaan.

Mss dat ik een stukje uitbraak zou missen, maar het mogelijke nog diepere dal is me te aiai.

Mss wel wat alt coins zoeken, die op een plateau nu blijven hangen.

Idem. Heb net eens een fractil van 1 day op de 1h chart gezet om te zien of mijn voorspelling zal uitkomen :)
Ik verwacht geen wick naar +/-38K maar meer een vette candle om dan te vlammen. Stonden sowieso veel buy orders op 39-40k...Of je dat écht support kunt noemen in zo'n dikke correctie, i dont know.

We'll see :)

Het sentiment zal nog net niet bearish genoeg zijn om JanusDR op het toneel te doen verschijnen.
Ik geloof nog altijd in de Janus/Crashtestdummy indicatoren. Als Crashtestdummy zijn zoveelste shitcoin aankoop komt delen zitten we in een bullmarket en is de top nabij. Als Janus zijn onheilsprofetieën komt verkondigen is het dal nabij.

Terug
Bovenaan