Legatus
Well-known member
Ha! In euro's!Hopla, door de € 40k
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha! In euro's!Hopla, door de € 40k
Amai. Dat er nog zo’n mensen zijn op de wereld. Chapeau!
Echt hé. Moest ik de skills hebben lag ik wss ergens op m'n privé eiland.Amai. Dat er nog zo’n mensen zijn op de wereld. Chapeau!

Solana heb ik vanochtend aangekocht. Op aanraden van kameraad met veel cryptokennis (die gast schreef in 2015 een maand na de ico van Ethereum een blog over eth. Die is sowieso sick loaded ma wilt et ni zeggen)Iemand nog goede tips voor altcoins?
Heb momenteel ADA en VET, maar zou er mss nog 1 of 2 extra willen aankopen. Of zou het nog de moeite lonen om verder in Cardano te investeren?
Iemand nog goede tips voor altcoins?
Heb momenteel ADA en VET, maar zou er mss nog 1 of 2 extra willen aankopen. Of zou het nog de moeite lonen om verder in Cardano te investeren?
World Mobile Token.Iemand nog goede tips voor altcoins?
Coinbase sowieso wel heb ik recent nog gebruikt maar die fee's zijn daar belachelijk hoog, voor iedere transactie daar je daar uitvoert.Kan iemand bevestigen dat Coinbase wel degelijk EUR Withdrawal aanvaard ?
Zonet Binance gecontacteerd en het enige wat mogelijk is voor mij is P2P & AdvCash.
Plasma Finance (PPAY) en DigitalBits (XDB)Iemand nog goede tips voor altcoins?
Oei , dat wist ik niet.Coinbase sowieso wel heb ik recent nog gebruikt maar die fee's zijn daar belachelijk hoog, voor iedere transactie daar je daar uitvoert.
ja je kan die trades genereren. Wel maar 3 maand maar je kan wekelijks wel zo een paar trades exporten.Iemand een idee of je op binance je aankopen kan zien van een jaar geleden ?
Hangt af van welk bedrag je wilt uitcashen, Coinbase kan je proberen. Als je genoeg winst hebt kunnen die fee's er wel vanaf. Binance was in dat geval gewoon veel eerlijker, Coinbase zijn oplichters op vlak van fee's.Oei , dat wist ik niet.
Is P2P dan toch de juiste oplossing op dit moment ?
En bitvavo? Ik zit erop met vet en ada en aankoopfees vielen goed mee tov coinbase waar ik met de rest zit. Storten kan met bancontact. Opnemen kan op de rekening en zou 1 a 2 werkdagen in beslag nemen. Maar ik heb nog geen geld opgenomen, dus weet niet wat de fees bedragen maar als ze in lijn zijn met de aankoopfees zal het wel meevalen.Hangt af van welk bedrag je wilt uitcashen, Coinbase kan je proberen. Als je genoeg winst hebt kunnen die fee's er wel vanaf. Binance was in dat geval gewoon veel eerlijker, Coinbase zijn oplichters op vlak van fee's.