Crypto - Nieuws en algemene discussie

Iemand nog goede tips voor altcoins?
Heb momenteel ADA en VET, maar zou er mss nog 1 of 2 extra willen aankopen. Of zou het nog de moeite lonen om verder in Cardano te investeren?

Net een deeltje verkocht op Binance.
Bij withdrawen 2 opties:
SEPA : Suspended for Maintenance
Bank Card (VISA): Card in this country is not supported

Dus afhalen met eigen kredietkaart lukt ook niet meer vermoed ik ...

Heb momenteel ADA en VET, maar zou er mss nog 1 of 2 extra willen aankopen. Of zou het nog de moeite lonen om verder in Cardano te investeren?
Solana heb ik vanochtend aangekocht. Op aanraden van kameraad met veel cryptokennis (die gast schreef in 2015 een maand na de ico van Ethereum een blog over eth. Die is sowieso sick loaded ma wilt et ni zeggen)

ADA loont zeker de moeite. Tegen alle vooroordelen in, begin september komen de eerste grote smart contracts op het alonzo netwerk. Dus ik verwacht tegen dan nog een duwtje en hopelijk erna (na een dumpje wss) een verdere take off. Ik denk dat we nu de dollars achter ons gaan laten en niet meer terug zullen zien.
XRP my friend...blijft mijn dark horse. Liggen nog in ruzie met de SEC, maar dat lijkt zo goed als geregeld. Adaptatie van banken en grote instanties is er al, its the new gold...
Matic: versterking van het ETH netwerk, heeft ondertussen ook al wat grote dapps etc lopen op het netwerk. Zal de zelfde koers blijven varen als eth vermoed ik.

Heb ik niet maar zijn ook sterk
Solana, Chainlink, Polkadot, ... velen hebben wat een gelijkaardige usecase al de zaken hierboven. Vooral dan matic en ada.
Kijk naar de top 10 - 20 crypto en je zit safe. Verwacht geen x10-x100, maar wel een slow but steady grow ;-)

World Mobile Token.
Zal draaien op Cardano. Ge gaat u wel moeten haasten, nog 2 dagen in voorverkoop.

Kan iemand bevestigen dat Coinbase wel degelijk EUR Withdrawal aanvaard ?

Zonet Binance gecontacteerd en het enige wat mogelijk is voor mij is P2P & AdvCash.

Hangt af van welk bedrag je wilt uitcashen, Coinbase kan je proberen. Als je genoeg winst hebt kunnen die fee's er wel vanaf. Binance was in dat geval gewoon veel eerlijker, Coinbase zijn oplichters op vlak van fee's.
En bitvavo? Ik zit erop met vet en ada en aankoopfees vielen goed mee tov coinbase waar ik met de rest zit. Storten kan met bancontact. Opnemen kan op de rekening en zou 1 a 2 werkdagen in beslag nemen. Maar ik heb nog geen geld opgenomen, dus weet niet wat de fees bedragen maar als ze in lijn zijn met de aankoopfees zal het wel meevalen.

Terug
Bovenaan