Crypto - Nieuws en algemene discussie

Nee, dacht misschien dat iemand mij kon zeggen of dit standaard was na zo een stijging of ergens iets gelezen had waardoor ze aan het zakken zijn. Tweetje van musk ofzo... zit er nog maar ongeveer een half jaar in en ben het nog allemaal aan het uitpluizen.

Geen paniek hier zene, gisteren nog ath en zit er ook nog maar met een klein bedrag in. Al gaat alles naar 0 zal ik er nog geen slaap voor laten.

Is inderdaad "standaard" dat het na zo snel stijgen er een correctie komt.
De markte beweegt zich constant tussen resistance en support. Als je zo snel door resistance breekt op zo'n korte tijd, staan de sellorders al snel klaar zakt het terug en zoekt het support maar dan een trapje hoger. Zo kan je gestaag klimmen naar nieuwe ATH's. Mocht het stijgen en blijven stijgen, krijg je meer een deadcatbounce en kan je lager zakken dan waar je gestart bent aan d klim.

We zien het dus graag stijgen, efkes zakken om daarna hoger te stijgen.
Als je de charts bekijkt maak je zo constant higher highers en higher lows ;)
 
Is inderdaad "standaard" dat het na zo snel stijgen er een correctie komt.
De markte beweegt zich constant tussen resistance en support. Als je zo snel door resistance breekt op zo'n korte tijd, staan de sellorders al snel klaar zakt het terug en zoekt het support maar dan een trapje hoger. Zo kan je gestaag klimmen naar nieuwe ATH's. Mocht het stijgen en blijven stijgen, krijg je meer een deadcatbounce en kan je lager zakken dan waar je gestart bent aan d klim.

We zien het dus graag stijgen, efkes zakken om daarna hoger te stijgen.
Als je de charts bekijkt maak je zo constant higher highers en higher lows ;)
Bedankt, das duidelijk (y)
 
Ik zit met de volgende vraag.
Ik wil bvb 1ETH (2795€) via Binance cashen in €.
Ik heb bij Binance 3 keuzemogelijkheden.
1. Revolut 2376€
2. SEPA EU bank transfer 2236€
3. Cashsaldo fiat 2841€
Bij de eerste twee wordt er ongeveer 400€ afgehouden en bij de laatste krijg ik 40€ meer.
Ik zou logischerwijs opteren voor optie 3. Waar ligt volgens jullie het addertje?
Weet er iemand op welke manier ik het best geld afhaal, zonder al te veel verlies? En hoe het komt dat ik zo veel verlies heb bij het afhalen van Eth?
 
Weet er iemand op welke manier ik het best geld afhaal, zonder al te veel verlies? En hoe het komt dat ik zo veel verlies heb bij het afhalen van Eth?

Geen ervaring mee, maar kan je uw ETH nie traden voor een andere coin?
XLM bv, iets met weinig fee's en die verkopen voor €?
 
Weet er iemand op welke manier ik het best geld afhaal, zonder al te veel verlies? En hoe het komt dat ik zo veel verlies heb bij het afhalen van Eth?

Het probleem is dat je rechtstreeks je ETH wilt uitcashen, dit maak het kostelijk. De goedkoopste manier is om fiat uit te cashen en niet crypto.
euro cash outs zijn voorlopig nog altijd suspended op binance, dus ik zou u ETH swappen naar USDT en die via het tron netwerk (transactiekosten zeer laag en ook snel) richting een exchange sturen waarbij je wel EURO kan uitcashen (coinbase, bitstamp, kraken, ..)
 
Het probleem is dat je rechtstreeks je ETH wilt uitcashen, dit maak het kostelijk. De goedkoopste manier is om fiat uit te cashen en niet crypto.
euro cash outs zijn voorlopig nog altijd suspended op binance, dus ik zou u ETH swappen naar USDT en die via het tron netwerk (transactiekosten zeer laag en ook snel) richting een exchange sturen waarbij je wel EURO kan uitcashen (coinbase, bitstamp, kraken, ..)

Opgepast, Coinbase ondersteund het TRON netwerk niet om uw USDT naartoe te sturen (enkel ERC-20) en dat is tijdens de transactie nergens aangegeven op Coinbase, dus indien je via het TRON netwerk naar Coinbase verstuurt ben je uw funds kwijt.

Alsook zijn de fee's op Coinbase zeer hoog, voordeligste en makkelijkste manier voor de vraagsteller is een (prepaid) kredietkaart aan Binance toevoegen en daarop laten storten, eerst ETH naar fiat omzetten.

(Van Bitstamp & Kraken weet ik het niet, aangezien ik beide niet gebruik.)
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Opgepast, Coinbase ondersteund het TRON netwerk niet om uw USDT naartoe te sturen (enkel ERC-20) en dat is tijdens de transactie nergens aangegeven op Coinbase, dus indien je via het TRON netwerk naar Coinbase verstuurt ben je uw funds kwijt.

Alsook zijn de fee's op Coinbase zeer hoog, voordeligste en makkelijkste manier voor de vraagsteller is een (prepaid) kredietkaart aan Binance toevoegen en daarop laten storten, eerst ETH naar fiat omzetten.

(Van Bitstamp & Kraken weet ik het niet, aangezien ik beide niet gebruik.)

inderdaad, mijn excuses. Ik ben gewoon om funds van binance naar kucoin te sturen en omgekeerd via tron. Ging er vanuit dat de andere exchanges dit ook toelieten.
 
Alez issues bij ledger om btc te versturen atm. Komt ook melding in je ledger live.
Moet weer eens lukken als ik dat ding 1x op 4 weken nodig heb :)

Effe support gecontacteert:

Mochten er nog mensen zijn die op het issue komen, je kan het voorlopig wel verzenden met max fee :S 28/b
Heb het net geprobeerd en dat lukt wel inderdaad.

(Van toepassing bij "http 400" fout of "mem fee" fout in ledger)
 
Ledger alweer. :sarcastic:
Eerst mijn ETH verkoop in 2018 op ATH(!) cockblocken door mij wekenlang aan het lijntje houden met een incapabele helpdesk die telkens dezelfde niet-werkende 'oplossingen' uit hun decision tree diagram copy-pasten.
Vorig jaar hebben ze mijn contactgegevens gelekt die ze (buiten mijn weten) bijhielden op hun servers voor marketing doeleinden waardoor ik een gigantische hoeveelheid SPAM moet ontvangen.
Nu dit weer.

Kunnen er niet wat meer bedrijven hardware wallets op de markt brengen zodat dit bedrijf eindelijk het faissement kan aanvragen dat het verdient?
 
Ledger alweer. :sarcastic:
Eerst mijn ETH verkoop in 2018 op ATH(!) cockblocken door mij wekenlang aan het lijntje houden met een incapabele helpdesk die telkens dezelfde niet-werkende 'oplossingen' uit hun decision tree diagram copy-pasten.
Vorig jaar hebben ze mijn contactgegevens gelekt die ze (buiten mijn weten) bijhielden op hun servers voor marketing doeleinden waardoor ik een gigantische hoeveelheid SPAM moet ontvangen.
Nu dit weer.

Kunnen er niet wat meer bedrijven hardware wallets op de markt brengen zodat dit bedrijf eindelijk het faissement kan aanvragen dat het verdient?

Duurdere categorie, Belgisch team met als advisor Jean Jacques Quisquater.
 
Terug
Bovenaan