Ik begrijp dan ook niet hoe die 250k mensen in het zak konden zetten. Dat is iets zoals Onecoin, daar hoorde je ook pas over toen het ineenstortte. Maar again, ik versta niet hoe die 250k mensen kunnen rippen. Heeft het iets te maken met het feit dat het merendeel van de bevolking gewoon oerdom is en makkelijk in zulke dingen loopt?
ja en nee, kzal eens iets vergelijkbaars uitleggen,
ik heb ooit nog 'meegewerkt' met Euphony, da was een regelrechte ponzi van verkopers (de ene verkoper kreeg een percentage winst van wat de volgende verkoper die hij binnengebracht heeft, verkocht had) Ze verkochten luminus contracten waarvan ze zelf niet wisten wat ze verkochten. Der waren seminaries, feestjes, etc, zelfs als vip behandeld geweest op de 24u van zolder. En ik had nog geen enkel contract verkocht van luminus.
In feite word ge overladen met rijkdom dat ge er u zelfs geen vragen bij zou stellen. Ik zag bijna letterlijk eurotekens in iedereen zijn ogen. De seminaries waren gewoon massamanipulaties om nieuwe verkopers binnen te trekken.
Al die mensen waren dan opgeleid om te verkopen natuurlijk, zowel om nieuwe mensen binnen te trekken voor te verkopen, wat niet moeilijk is als ge toont hoe je honderden euro's verdient. En ook hoe je aan de mensen verkoopt natuurlijk
Kzal er maar een getal op plakken maar 99% wist niet dat ze in feite de duurste contracten op de markt verkochten, ze dachten dat ze luminus verkochten terwijl het onder euphony was. En de 1% (de top) die het wel wist zweeg in alle talen omdat ze er natuurlijk geld aan verdienden.
Tkomt er eigenlijk op neer dat mensen opgeleid worden onder leugens om leugens te verkopen, zo klinkt alles geloofwaardig, want iemand die weet dat hij liegt, valt door de mand. Aangezien ikzelf mij daar vragen bij stelde van Euphony (en ontdekte da ze ongelooflijk duur zijn) heb ik nooit geen contract willen verkopen.
De mensen aan wie ge verkoopt die erin trappen... tja, ouderen, sociaal zwakkeren op de ladder, mensen die een lening afsluiten voor een tv/playstation aan te kopen... Ge zult geen verkopers zien in de rijkeluisbuurten, want die doen simpelweg niet open voor zo'n zeveraars.
Der zijn ook een miljoen mensen in arcopar gelopen, dan waren de banken de oplichters, die zullen wel wat aan rijker clienteel geraakt zijn, maar hun zever komt op tzelfde neer als van verkopers, alleen worden die er niet voor gestraft
ik kan mij alleen maar voorstellen dat hier praktisch hetzelfde aan de hand was