Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kleine stuiptrekking voor we verder de dieperik induiken?

CorrectieBTC heeft een 56% correctie gehad over een tijdspanne van iets meer dan 2 maanden. Is dat geen bear market dan?

Dat is één van de redenen waarom ik staken en farmen niet echt vertrouw op platformen. Geef mij maar een hardware wallet waar m'n funds veilig staan.iemand die wex staked bij eleven finance voor autocompound? (volgens dak lees in telegram zou wex er geen last van hebben)
Welke hardware wallets zijn echt offline en niet te recoveren met gewoon een recovery phrase zoals bvb Trust Wallet?Dat is één van de redenen waarom ik staken en farmen niet echt vertrouw op platformen. Geef mij maar een hardware wallet waar m'n funds veilig staan.

Ik kan niet meer zien hoeveel wex ik heb en waar ik stake.
apple heeft die ingame browser bij trust wallet verwijderd en op de gewone site komen mijn funds niet tevoorschijn. (ik kan precies mijn wallet niet connecten)
Ik kan niet meer zien hoeveel wex ik heb en waar ik stake.
apple heeft die ingame browser bij trust wallet verwijderd en op de gewone site komen mijn funds niet tevoorschijn. (ik kan precies mijn wallet niet connecten)
Je kan Metamask via browser opzetten misschien? Ik vermoed dat je nu Trustwallet gebruikt?Ik kan niet meer zien hoeveel wex ik heb en waar ik stake.
En dat voor wat extra miljoentjes belastingen te ontwijken... niet te vatten.![]()
John McAfee: Anti-virus creator found dead in prison cell
The software mogul is found dead hours after a Spanish court allowed his extradition to the US on tax charges.www.bbc.com
Wat een leven die heeft gehad.
ne mens me principes. kvind het ook diefstal, ma kwil er nie voor in den bak zittenEn dat voor wat extra miljoentjes belastingen te ontwijken... niet te vatten.