Crypto - Nieuws en algemene discussie

Tijdelijke shortterm bear market dan maar de bullrun is nog niet gedaan. Ik blijf erbij. We gaan nog een serieuze bounce krijgen de komende 4 maanden.

Dat is één van de redenen waarom ik staken en farmen niet echt vertrouw op platformen. Geef mij maar een hardware wallet waar m'n funds veilig staan.
Welke hardware wallets zijn echt offline en niet te recoveren met gewoon een recovery phrase zoals bvb Trust Wallet?

Ter info:

Ik merk net dat je op coinmarketcap nu een "diamant" icoontje hebt.
Je verzameld diamanten door iedere dag in te loggen, wat bij de meeste gebruikers wel dagelijks gebeurd denk ik :)

En dan kan je rewards verzamelen.

Diamond.jpg

diamond-rewards.jpg

Laatst bewerkt:
Ik kan niet meer zien hoeveel wex ik heb en waar ik stake.
apple heeft die ingame browser bij trust wallet verwijderd en op de gewone site komen mijn funds niet tevoorschijn. (ik kan precies mijn wallet niet connecten)

Gaat dat niet via gewone WalletConnect?

Ik kan niet meer zien hoeveel wex ik heb en waar ik stake.
apple heeft die ingame browser bij trust wallet verwijderd en op de gewone site komen mijn funds niet tevoorschijn. (ik kan precies mijn wallet niet connecten)
Je kan Metamask via browser opzetten misschien? Ik vermoed dat je nu Trustwallet gebruikt?

Lang geleden dat Eth en Ada een exact tegengesteld parcours volgen. Er komt nogtans die Eth burn aan, wat positief ingeschat wordt. Is hier een verklaring voor?

Terug
Bovenaan