Crypto - Nieuws en algemene discussie

Iemand op de hoogte van dit?

Cryptomunt Vitae lijkt oplichting​

gerecht haalt website offline en neemt tokens in beslag​

Ik ken die Kobe Bick helaas persoonlijk :oink:
Klopt ik heb het ook gelezen. Ik heb gelukkig niks gekocht in de de tijd. De website is ook offline gehaald

Mijn buurman liet me zonet de app installeren voor Pi Coin, coin is nog niet verhandelbaar maar je mined met je telefoon door 1x per dag op een knop te duwen, en hoopt dat wanneer phase 3 launched ze een waarde hebben.
Ben ik nu gek om dit te doen of zit er toch iets achter. Hmm

Mijn buurman liet me zonet de app installeren voor Pi Coin, coin is nog niet verhandelbaar maar je mined met je telefoon door 1x per dag op een knop te duwen, en hoopt dat wanneer phase 3 launched ze een waarde hebben.
Ben ik nu gek om dit te doen of zit er toch iets achter. Hmm
Ja, ze hebben toegang tot de data op je telefoon. Pi is niks waard. Fake price etc.

Hoe weet je eigenlijk dat je dat ontvangen hebt? In trustwallet moet je toch eerst die token toevoegen voor je die ziet verschijnen bv?
Je kan je adres ingeven op bscscan en dan kan je alle crypto zien die je heb of gekregen hebt. Zo staat er ook popcorn en bozon, badr,.. maar dat is allemaal geairdropte rommel.

Ik ben al wel even actief in het cryptowereldje maar nog nooit gehoord van Vitae.
Ik begrijp dan ook niet hoe die 250k mensen in het zak konden zetten. Dat is iets zoals Onecoin, daar hoorde je ook pas over toen het ineenstortte. Maar again, ik versta niet hoe die 250k mensen kunnen rippen. Heeft het iets te maken met het feit dat het merendeel van de bevolking gewoon oerdom is en makkelijk in zulke dingen loopt? :laugh:

Ik begrijp dan ook niet hoe die 250k mensen in het zak konden zetten. Dat is iets zoals Onecoin, daar hoorde je ook pas over toen het ineenstortte. Maar again, ik versta niet hoe die 250k mensen kunnen rippen. Heeft het iets te maken met het feit dat het merendeel van de bevolking gewoon oerdom is en makkelijk in zulke dingen loopt? :laugh:
ja en nee, kzal eens iets vergelijkbaars uitleggen,

ik heb ooit nog 'meegewerkt' met Euphony, da was een regelrechte ponzi van verkopers (de ene verkoper kreeg een percentage winst van wat de volgende verkoper die hij binnengebracht heeft, verkocht had) Ze verkochten luminus contracten waarvan ze zelf niet wisten wat ze verkochten. Der waren seminaries, feestjes, etc, zelfs als vip behandeld geweest op de 24u van zolder. En ik had nog geen enkel contract verkocht van luminus.
In feite word ge overladen met rijkdom dat ge er u zelfs geen vragen bij zou stellen. Ik zag bijna letterlijk eurotekens in iedereen zijn ogen. De seminaries waren gewoon massamanipulaties om nieuwe verkopers binnen te trekken.
Al die mensen waren dan opgeleid om te verkopen natuurlijk, zowel om nieuwe mensen binnen te trekken voor te verkopen, wat niet moeilijk is als ge toont hoe je honderden euro's verdient. En ook hoe je aan de mensen verkoopt natuurlijk

Kzal er maar een getal op plakken maar 99% wist niet dat ze in feite de duurste contracten op de markt verkochten, ze dachten dat ze luminus verkochten terwijl het onder euphony was. En de 1% (de top) die het wel wist zweeg in alle talen omdat ze er natuurlijk geld aan verdienden.

Tkomt er eigenlijk op neer dat mensen opgeleid worden onder leugens om leugens te verkopen, zo klinkt alles geloofwaardig, want iemand die weet dat hij liegt, valt door de mand. Aangezien ikzelf mij daar vragen bij stelde van Euphony (en ontdekte da ze ongelooflijk duur zijn) heb ik nooit geen contract willen verkopen.

De mensen aan wie ge verkoopt die erin trappen... tja, ouderen, sociaal zwakkeren op de ladder, mensen die een lening afsluiten voor een tv/playstation aan te kopen... Ge zult geen verkopers zien in de rijkeluisbuurten, want die doen simpelweg niet open voor zo'n zeveraars.

Der zijn ook een miljoen mensen in arcopar gelopen, dan waren de banken de oplichters, die zullen wel wat aan rijker clienteel geraakt zijn, maar hun zever komt op tzelfde neer als van verkopers, alleen worden die er niet voor gestraft

ik kan mij alleen maar voorstellen dat hier praktisch hetzelfde aan de hand was

Laatst bewerkt:

ik heb ooit nog 'meegewerkt' met Euphony, da was een regelrechte ponzi van verkopers (de ene verkoper kreeg een percentage winst van wat de volgende verkoper die hij binnengebracht heeft, verkocht had) Ze verkochten luminus contracten waarvan ze zelf niet wisten wat ze verkochten. Der waren seminaries, feestjes, etc, zelfs als vip behandeld geweest op de 24u van zolder. En ik had nog geen enkel contract verkocht van luminus.
In feite word ge overladen met rijkdom dat ge er u zelfs geen vragen bij zou stellen. Ik zag bijna letterlijk eurotekens in iedereen zijn ogen. De seminaries waren gewoon massamanipulaties om nieuwe verkopers binnen te trekken.
Al die mensen waren dan opgeleid om te verkopen natuurlijk, zowel om nieuwe mensen binnen te trekken voor te verkopen, wat niet moeilijk is als ge toont hoe je honderden euro's verdient. En ook hoe je aan de mensen verkoopt natuurlijk

Kzal er maar een getal op plakken maar 99% wist niet dat ze in feite de duurste contracten op de markt verkochten, ze dachten dat ze luminus verkochten terwijl het onder euphony was. En de 1% (de top) die het wel wist zweeg in alle talen omdat ze er natuurlijk geld aan verdienden.

Tkomt er eigenlijk op neer dat mensen opgeleid worden onder leugens om leugens te verkopen, zo klinkt alles geloofwaardig, want iemand die weet dat hij liegt, valt door de mand. Aangezien ikzelf mij daar vragen bij stelde van Euphony (en ontdekte da ze ongelooflijk duur zijn) heb ik nooit geen contract willen verkopen.

De mensen aan wie ge verkoopt die erin trappen... tja, ouderen, sociaal zwakkeren op de ladder, mensen die een lening afsluiten voor een tv/playstation aan te kopen... Ge zult geen verkopers zien in de rijkeluisbuurten, want die doen simpelweg niet open voor zo'n zeveraars.

Der zijn ook een miljoen mensen in arcopar gelopen, dan waren de banken de oplichters, die zullen wel wat aan rijker clienteel geraakt zijn, maar hun zever komt op tzelfde neer als van verkopers, alleen worden die er niet voor gestraft

Walgelijk als ge daar moedwillig aan deelneemt. Ik heb ene op mijn werk die Herbalife (toch ook vergelijkbaar?) verkoopt. Ik vraag aan die letterlijk of hij weet dat hij mensen zit te scammen, en die ontkent dat natuurlijk in alle toonaarden.

Tkomt er eigenlijk op neer dat mensen opgeleid worden onder leugens om leugens te verkopen, zo klinkt alles geloofwaardig, want iemand die weet dat hij liegt, valt door de mand.

Lucht verkopen is van alle tijden.

Ik denk dat Sihame wel bewezen heeft dat je bewust kan liegen en ook "slimme" mensen bedrogen kunnen worden.

Wat zijn de meningen hier over Polkadot ?

Laatst bewerkt door een moderator:

Dat systeem werd ook gebruikt bij een bepaalde verzekeraar ivm pensioensparen. Je wordt opgebeld door een vriend omdat hij "stagiair" is en jij moet luisteren of hij wel het goed uitlegt of niet. Na zijn uitleg raak je natuurlijk geïnteresseerd in zijn fantastische cijfers en vragen ze je doodleuk of je interesse hebt of niet. Op 9lives was er daar een pagina's volle topic erover van mensen die in de val waren gelokt. Kben helaas de naam kwijt. 2 directe "vrienden" kwamen bij mij met dat smoesje van "ik ben een stagiair en moet uitleg geven, mag ik het eens uittesten bij u? " De stagiairs/verkopers werden ook overtuigd om te verkopen zoals in uw uitleg.

Edit: naam gevonden. Het ging om Hamburgg Manheimer/Ergo verzekeringen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nog bijna een familieruzie veroorzaakt met een Ergo-familielid. Bleek dat hij al een deel van de familieleden aan tafel dat al had aangesmeerd.
Uiteindelijk de discussie stopgezet om de vrede te bewaren, maar heeft sinds toen nooit nog iets over ergo gezegd.
Een jaar later was hij er mee gestopt.

Waar is de tijd, de discussie over Hamburgg Manheimer & Ergo :)
Ik wou net zeggen, dat was een fantastische thread. Altijd maar weer wachten op de volgend Ergo verkoper die in de verdediging schoot maar nooit echt op vragen kon antwoorden.

Mbt "shitcoins" : Elon heeft net nog eens van hem laten horen, shiba inu verwijzing ... heb er daar ook nog een paar miljoen coins van staan ...

Gooooo Elon ! :unsure:

Hahahaha

Screenshot-5.jpg

Screenshot-6.jpg
Ongelooflijk die Elon dat hem fan was van dogecoin ok. Maar nu random coins spammen. Eerst dik inkopen en dan pump laten doen en verkopen wat een luxe. Wanneer gaat men hier eens iets aan doen... Dit is toch gewoon bullshit

Ongelooflijk die Elon dat hem fan was van dogecoin ok. Maar nu random coins spammen. Eerst dik inkopen en dan pump laten doen en verkopen wat een luxe. Wanneer gaat men hier eens iets aan doen... Dit is toch gewoon bullshit
Die kerel wordt gewoon rijk door centen van domme nobody's af te nemen.

Nee rijk is hij al, nog rijker.

Terug
Bovenaan