Crypto - Nieuws en algemene discussie

waaardeloze AMA. Gast vrtelde gewoon wat hij wilde weten. Gaf ook toe dat het engelse intimate.io zijn bedrijf was (failliet btw).
later in de AMA sprak hij ook over zijn team. Er zat dan 1 legal advisor bij die hem ondersteunde......fishy als je het mij vraagt.

er is ook een reddit post waar duidelijk staat dat er team member wallets op sommige momenten gewoon coins dumpen.....
Als ge op twitter kijtk. 90% van de likes, antwoorden etc zijn door accounts aangemaakt in mei en juni. Diezelfde volgen ook safemoon ook zo een shady coin. Misschien datzelfde team?

sprak over 20 devs yeah right en dan zo een shade mockup demo geven?
is enigste nog altijd die zijn naam bekend maakt.

net 1/4rde uit guh getrokken, en kzal zien waar die profits mij brengen.

die 1/4rde in Alpha Wolf gestoken. tis net gestart, liquidity is gelocked op dxsale, wallets zien er deftig verdeeld uit. >100k marketcap momenteel.

top 25 holder, hopelijk geen rug :unsure:

Is hier ondertussen niemand aan het "minen"?
Zou deze verkrijgbaar zijn in België? Of zijn er nog betere dan dit?

Of het nu rechtstreeks naar 25k gaat of via 30k/31k/29k/30k/27k/ .... feit is dat we al weken in een negatieve trend zitten
:wtf:

bekijkt de kaart eens goed en dan zulde zien dat de lows sedert een maand geleden enkel maar hoger worden. we zitten in een langzaam herstel ja, vanaf morgen gaan we weer goed klimmen

Of het nu rechtstreeks naar 25k gaat of via 30k/31k/29k/30k/27k/ .... feit is dat we al weken in een negatieve trend zitten
BTC is precies toch goed gerecoverd, stond 33K eerder vandaag en daarnet 36K gedaan. Dus de drop van vandaag heeft niet veel te betekenen.
Ik denk dat BTC vooral sideways aan het gaan is nu, kan nog wel een tijdje doorgaan dat BTC tussen de 30K en de 42K blijft hangen.

BTC is precies toch goed gerecoverd, stond 33K eerder vandaag en daarnet 36K gedaan. Dus de drop van vandaag heeft niet veel te betekenen.
Ik denk dat BTC vooral sideways aan het gaan is nu, kan nog wel een tijdje doorgaan dat BTC tussen de 30K en de 42K blijft hangen.
En ondertussen is de recovery alweer weg.

Terug
Bovenaan