Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die onvermijdelijke death cross staat toch al weken op de charts, wie zou daar nu opeens over panikeren?Ik denk dat er wel nog eens een drop komt voor we terug omhoogschieten, maar ik denk niet dat we onder de 30-31K zullen gaan. Misschien naar 35K ofzo. Reden daarvoor is de "death cross" de komende dagen, veel traders die zullen panikeren denk ik. Then again, misschien het perfecte moment voor een short squeeze nadien.
1k, nu 3k winst eropNice maar met hoeveel inleg?
sedert een paar weken word nu iedere week de inflatie met 2.5% verminderd. de laatste airdrops zijn nu ook gepasseerd van de oude wault.Ik ben tijdje terug ingestapt in WEX en daarna ook terug eruit (met verlies) omdat ik het niet vertrouwde - weet nog altijd niet als het terecht is of niet.
De tokens in omloop zijn op 1 maand verdubbeld van 1 miljard naar 2,2 miljard. Serieuze inflatie me dunkt, of zie ik het mis?
Al die verschillende chains is natuurlijk het grote probleem. Welke chain gaat er uiteindelijk doorbreken? Kan binnenkort zijn dat er nog Polkawex, Cardwex en Solwex bijkomt ook... Dan zijn uw Wex of Wexpoly misschien weer waardeloos. Voor wie al WEX had, die heeft WEXpoly gekregen, maar waar moet je in investeren als je nog geen Wex hebt?Is een heel gedoe om die erop te krijgen op dit moment :/. Guy legt het hier allemaal uit:
Ik denk dat WEXpoly inderdaad nu een beter idee is. Volgens mij is daaraan de huidige wex"crash" te wijten... Binnenkort eindigt die locked staking op WaultSwap voor WexPoly airdrop en vrees dat het dan nog meer zal dalen.
Idem en MATIC ook laatst.Heb een lot ADA en VET ingekocht, nu rustig laten doen
Iemand enig idee dat die 'price predictions' enigszins realistisch zijn?
cumrocket is zeker geen scam en zeker al niet waardelooshoe komt het dat CR en PR plots waardeloos blijken? Is't een scam? Verkopen nu het nog IETS waard is of zit er een case achter die toch nog iets kan betekenen?
Of ge wilt verkopen of niet moet je voor uzelf uitmaken, tkan evengoed nog stijgen tot miljarden marketcap (hetgene ik verwacht op langere termijn)
)op hele korte termijn zie ik het ook nog wel dumpen, maar poly en gelijk welke andere nieuwe wex zullen gewoon de volgende dumps zijn iedere keer er een nieuwe uitkomt. en als ik het niet verkeerd heb zal je altijd wex nodig hebben om te staken voor de nieuwe airdrops?Ik denk dat WEXpoly inderdaad nu een beter idee is. Volgens mij is daaraan de huidige wex"crash" te wijten... Binnenkort eindigt die locked staking op WaultSwap voor WexPoly airdrop en vrees dat het dan nog meer zal dalen.
ik denk dat ge hier best de vraag stelt welke chain er op dit moment het meeste gebruikt word. Ge kunt van de ene hype op de andere springen, maar uiteindelijk heeft BSC mede door zijn zijn binance platform nu toch wel sterk het voordeel, De meeste projecten worden daarop ontwikkelt, alhoewel het niet decentraal is, maar om decentralisatie geeft het merendeel gene fuck om omdat ze enkel in crypto zitten om geld mee te verdienen.Al die verschillende chains is natuurlijk het grote probleem. Welke chain gaat er uiteindelijk doorbreken? Kan binnenkort zijn dat er nog Polkawex, Cardwex en Solwex bijkomt ook... Dan zijn uw Wex of Wexpoly misschien weer waardeloos. Voor wie al WEX had, die heeft WEXpoly gekregen, maar waar moet je in investeren als je nog geen Wex hebt?
Is er al geweten wanneer cumrocket op de grote exchanges komt?cumrocket is zeker geen scam en zeker al niet waardeloosOf ge wilt verkopen of niet moet je voor uzelf uitmaken, tkan evengoed nog stijgen tot miljarden marketcap (hetgene ik verwacht op langere termijn)
BTC is weer in een uptrend bezig, automatisch stroomt er dan wat geld uit de shitcoins (de hele shitcoin markt is wat down, (behalve GUH)
Nee, Trouwens geen idee wat ik nog gaat minen.Zijn er hier trouwens die aan helium mining doen?
gate.io zou cummies gratis listen gewoon omdat ze hen willen hebben, maar wanneer weet ik nog niet. Kzou ze alleszins nog nie wegdoenIs er al geweten wanneer cumrocket op de grote exchanges komt?
Ik ga mijn cummies HODL'n. Sowieso.
Kzie het gebeuren dat elon er nog van zal tweeten.