Spector
Well-known member
BTC al bijna 41K. Iemand heeft de bulls losgelaten precies![]()
Iets zegt mij dat er dan nog een mega selloff gaat komen...Nog 1 dieper dal en dan gaan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BTC al bijna 41K. Iemand heeft de bulls losgelaten precies![]()

Hij is al de rijkste, maar wilt gewoon met kop en schouders iedereen voorbijsteken.Ach, Elon heeft het naar boven getweet.
Straks neemt die mooi zijn winsten op, en volgt een nieuwe tweet
Ik zou het ook doen in zijn plaats.![]()

Ik heb er net alles uitgehaald. Ben het kinderachtige gedoe wat moe en het ziet er allemaal net iets too scammy uit.Na al het gedoe rond PR toch op safe aan het spelen. Mijn inleg eruit gehaald. De rest laat ik staan omdat ik het wel spannend vind.

MacNcheese faucet even opzoeken. Het werkt.Ik heb nu die WEXpoly, maar om daar iets met te doen heb ik matic nodig voor de fees. Ik heb wel wat matic op kraken staan maar dan betaal ik mij blauw om die naar mijn Metamask te krijgen. Wat is het goedkoopste alternatief?
Ik denk dat er wel nog eens een drop komt voor we terug omhoogschieten, maar ik denk niet dat we onder de 30-31K zullen gaan. Misschien naar 35K ofzo. Reden daarvoor is de "death cross" de komende dagen, veel traders die zullen panikeren denk ik. Then again, misschien het perfecte moment voor een short squeeze nadien.Hopelijk was dit de definitieve bodem. Dat moet haast wel.
Dus vanaf nu kan het alleen maar hoger met de deftige munten.
(uiteraard kan het gewoon allemaal ineens wegcrashen, hoe klein de kans ook is)