Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op Binance gewoon naar je wallet gaan > withdraw > fiatHallo kenners,
Lang geleden heb ik eens 100€ in crypto gestoken voor de lol..
Nu blijkt dat dit toch al bijna 3000€ waard is en zou ik wat van die crypto willen overzetten in geld op mijn bankrekening...
Aangezien ik een leek ben op dit gebied en de bomen door het bos niet meer zie op google, kom ik het hier ff proberen...
Ik heb wat staan op binance en coinomi...
Kan iemand mij in mensentaal een korte uitleg geven hoe ik dit doe aub?
Dank bij voorbaat.
Helemaal niet...Ik snap Musk niet echt meer. Ofwel draait hij helemaal door ofwel is zijn twitter gehackt.
Het energieverbruik van Bitcoin was al bekend voordat hij in Bitcoin stapte. Trouwens nog geen 24u ervoor zat hij Dogecoin te shillen, een cryptocurrency die ook proof-of-work gebruikt en dus even veel vervuilt dan Bitcoin.
In verhouding tot de marketcap verbruikte Dogecoin zelfs meer dan Bitcoin op het moment van de studie. Als Bitcoin veel groter is dan die andere coins in marketcap en veel meer miners heeft dan is het logisch dat het verbruik ook vele malen hoger ligt.Helemaal niet...
Btc staat of course op nr1
Doge op plaats 10
Energy Consumption of Cryptocurrencies Beyond Bitcoin
Quote:
Based on the underlying algorithms, current hash rates, and suitable mining devices, we conclude that Bitcoin accounts for 2/3 of the total energy consumption, and understudied cryptocurrencies represent the remaining 1/3
Je logt in op binance. Je zet je coins om in euro al dan niet rechtstreeks. Je klikt dan op de euro's die je staan hebt.Hallo kenners,
Lang geleden heb ik eens 100€ in crypto gestoken voor de lol..
Nu blijkt dat dit toch al bijna 3000€ waard is en zou ik wat van die crypto willen overzetten in geld op mijn bankrekening...
Aangezien ik een leek ben op dit gebied en de bomen door het bos niet meer zie op google, kom ik het hier ff proberen...
Ik heb wat staan op binance en coinomi...
Kan iemand mij in mensentaal een korte uitleg geven hoe ik dit doe aub?
Dank bij voorbaat.
Eigenlijk zou je best eerst kijken op welke exchange je je KYC procedure doorlopen hebt. Want in tegenstelling tot 2017, is deze regulatie er voor de meeste exchanges verplicht bijgekomen als voorwaarde om withdrawals naar een zichtrekening te mogen maken.Je logt in op binance. Je zet je coins om in euro al dan niet rechtstreeks. Je klikt dan op de euro's die je staan hebt.
Je klikt op withdrawal. En verder zie je wel welke stappen je moet nemen om het op jouw rekening gestort te krijgen.
Hoe het bij coinomi zit weet ik niet, nog nooit mee gewerkt.
sommige coins kan je niet omzetten naar €Op Binance gewoon naar je wallet gaan > withdraw > fiat
Zodra hernieuwbare energie goedkoper wordt dan fossiele brandstoffen, is Bitcoin ook een 'ecocoin' hé. Mining zoekt gewoon de goedkoopste manier/weg. BTC is niet de oorzaak van de vervuiling, da's zeggen dat auto's afgeschaft moeten worden omdat ze op fossiele brandstoffen rijden. Dat is niet juist, de energiebron waarop ze rijden moet aangepast worden.In tegenstelling tot zijn humoristisch bedoelde memes en tweets over bv. dogecoin, is het deze keer wel serieuzer en gegronder op basis van het verbruik van mining. Toch benieuwd of er één of andere ecocoin de lucht in zal schieten dan.
Verspilling van hernieuwbare energie noem ik nu ook niet echt eco.Zodra hernieuwbare energie goedkoper wordt dan fossiele brandstoffen, is Bitcoin ook een 'ecocoin' hé.
ETH en BTC zijn op geen enkel vlak te vergelijken. Het netwerk beveiligen is geen verspilling. Ga anders de white paper eens lezen, dat helpt.Verspilling van hernieuwbare energie noem ik nu ook niet echt eco.
Ethereum is al een gigantisch veel betere optie.
Idd ADA is veel beterVerspilling van hernieuwbare energie noem ik nu ook niet echt eco.
Ethereum is al een gigantisch veel betere optie. Maar zelfs dat zou ik ook niet eco gaan noemen.

Op dit moment nog niet, pas als ETH 2.0 er zou zijn zou ETH meer eco zijn.Verspilling van hernieuwbare energie noem ik nu ook niet echt eco.
Ethereum is al een gigantisch veel betere optie. Maar zelfs dat zou ik ook niet eco gaan noemen.
The market does not approve. Tis te hopen dat deze tweet geen bear market inroeptMensen maken er een grotere fuzz over dan het is. Tesla gaat zijn BTC niet verkopen. Elon stelt dat niet-fossiele mining een randvoorwaarde is om klanten in BTC tesla's te laten kopen.
Volkomen begrijpbaar aangezien heel het imago van Tesla draait rond het 'red de planeet door onze elektrische wagens te kopen' als Messias bedrijf.

Ik vind dat het geen steek houdt, ruikt naar marktmanipulatie.The market does not approve. Tis te hopen dat deze tweet geen bear market inroept