For nowdas alleszins wel ene die schoon stabiel blijft![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
For nowdas alleszins wel ene die schoon stabiel blijft![]()

Is da echt zo of? Pure waanzin dat die gast ff paar miljard casht..Vitalik heeft blijkbaar de hele dog token hype in elkaar laten storten, wat een legend.
13/05 18:00 utc+8Koopjes weeral. Sebiet heeft mijn collega weer btc kunnen kopen aan 39700. Wtf... Ik snap het nog altijd niet...
Edit: wanneer is die Exchange listing van cumrocket dat ging toch komen?
Gaat niet over DOGE zelf maar de andere shitcoins die in de voetsporen van DOGE wouden treden zoals shiba (-40%), dogelon (-80%), akita (-60%), hokkaidu (60%)Het is 33% down , dat stelt toch niet veel voor tegenover de zotte run van ervoor? En eigenlijk geef ik Vitalik geen ongelijk als hij zo'n shitcoin doet crashen
Ja, zijn wallet is hier te bekijken: https://etherscan.io/address/0xab5801a7d398351b8be11c439e05c5b3259aec9bIs da echt zo of? Pure waanzin dat die gast ff paar miljard casht..
Heb vroeger nog coins gezien waar een release op zo een exchange niet veel deed aan de prijs...Meestal is het de dagen voor een exchange listing dat je een run up hebt en die blijft nu uit. Ik denk dat de exchange te klein is om de prijs echt te pumpen, maar het is alleszins positief dat het op een exchange gelist wordt. Er zullen er daarna wel anderen volgen.Benieuwd wat de $cummies release op CoinTiger gaat doen... ik verwacht er eigenlijk niet te veel van.Heb vroeger nog coins gezien waar een release op zo een exchange niet veel deed aan de prijs...
Lees ik het goed dat Vitalik (de ethereum-vitalik?) voor meer dan 1 miljard dollar aan shiba inu verkocht heeft? Hoe komt hij aan dat bedrag, was hij dan een shiba holder in de eerste plaats?
Moest ik Vitalik zijn en ze doen mij daar 50% van de total supply van die shit tokens cadeau dan zou ik ze ook dumpenWe locked the 50% of the total supply to Uniswap and threw away the keys!
The remaining 50% was burned to Vitalik Buterin and we were the first project following this path, so everyone has to buy on the open market, ensuring a fair and complete distribution where devs don't own team tokens they can dump on the community.

Met de winst van mijn CUMMIES heb ik VET gekocht.Hopelijk hebben ze nu door dat ze beter op VET inzetten.![]()