Crypto - Nieuws en algemene discussie

Echt ongelofelijk... Ripple wordt op het matje geroepen, maar Elon Musk laten ze maar begaan. Ik word ziek van dat ventje.

Bedankt biden en elon!

De grote vissen vertrekken. hmm maar ik blijf holden.
Nu verkopen is idd het slechtste wat je kan doen. Het kan nog verder zakken, maar er kan evengoed snel een bounce komen. Bitcoin en Ethereum lijken (voorlopig?) support gevonden te hebben.

Er is niets aan de fundamentals van bitcoin of eender welke crypto veranderd. Er heeft enkel één of andere malloot met veel te veel macht een Twitter berichtje gepost (op een rare manier trouwens, een screenshot van tekst in plaats van het bericht op Twitter te typen) met zijn mening over bitcoin.

Als hij echt zo slim is als velen beweren, dan wist hij maar al te goed hoeveel energie bitcoin verbruikt (wat best meevalt imo) en is hij ons allemaal weer eens goed aan het bespelen en aan het proberen ons geld afhandig te maken.

Het lijkt erop dat Elon ethereum wel nog wat sterker heeft gemaakt t.o.v. bitcoin. Misschien met proof of stake in het achterhoofd dat mensen minder FUD hadden voor ethereum dan voor bitcoin door de tweet?

WEX precies wel. Toch content dat ik heb uitgecashed. Al bij al toch mooie winst maar er zat zoveel meer in.

Dus als het in de cryptowereld goed gaat gaan de Cummies naar beneden , als het slecht gaat gaan de Cummies naar boven.

Cummies zijn de nieuwe staatsobligaties confirmed

Ik snap Musk niet echt meer. Ofwel draait hij helemaal door ofwel is zijn twitter gehackt.
Het energieverbruik van Bitcoin was al bekend voordat hij in Bitcoin stapte. Trouwens nog geen 24u ervoor zat hij Dogecoin te shillen, een cryptocurrency die ook proof-of-work gebruikt en dus even veel vervuilt dan Bitcoin.

Die gaat gewoon dus andere crypto's weldra aanhalen als alternatief, zegt hij ook. Die gaan sky rocket. Later dan weer laten crashen. And so on

Hallo kenners,
Lang geleden heb ik eens 100€ in crypto gestoken voor de lol..
Nu blijkt dat dit toch al bijna 3000€ waard is en zou ik wat van die crypto willen overzetten in geld op mijn bankrekening...
Aangezien ik een leek ben op dit gebied en de bomen door het bos niet meer zie op google, kom ik het hier ff proberen...
Ik heb wat staan op binance en coinomi...
Kan iemand mij in mensentaal een korte uitleg geven hoe ik dit doe aub?
Dank bij voorbaat.

Die gaat gewoon dus andere crypto's weldra aanhalen als alternatief, zegt hij ook. Die gaan sky rocket. Later dan weer laten crashen. And so on
Die gaat gewoon eerst zijn bags vullen van een bepaalde coin om hem dan te shillen.
Welke respectabele crypto wil nu nog geassocieerd worden met Elon Musk. Het doen crashen van de koers van BTC zal wel wat mensen wakker geschud hebben van investeringsfondsen. Dit gaat wel nog een staartje krijgen.

Kerel heeft wel een neusje voor geld. Die flamethrower is ook maar een roofingbrander met een omhulsel om. (Had ik gehoord op joe rogan show)
10 miljoen de pocket in met een investering van 1-2 miljoen?

Hij zal binnenkort wel met zijn eigen munt afkomen zeker. Hopen dat we op tijd kunnen instappen.

Ik snap Musk niet echt meer. Ofwel draait hij helemaal door ofwel is zijn twitter gehackt.
Het energieverbruik van Bitcoin was al bekend voordat hij in Bitcoin stapte. Trouwens nog geen 24u ervoor zat hij Dogecoin te shillen, een cryptocurrency die ook proof-of-work gebruikt en dus even veel vervuilt dan Bitcoin.
Het toont wel weer aan dat het uiteindelijk de machtige mensen zijn die zullen bepalen wat de waarde is van een (crypto)munt.
Veel van de machtige garde hebben de cryptomunt héél lang gehaat en wilden deze vernietigen. Maar dat lukt dus niet.
Het blockchain systeem kan niet gekraakt / hackt worden. Dat is gewoon onmogelijk.

Maar je kan het ook anders doen. Je koopt je in, in een cryptomunt en door allerlei uitspraken te doen kan je zo de waarde beïnvloeden hé.

Gelukkig had ik 1/3 Nano, das zeker een kanshebber waar Musk op doelde, maar na de boost heb ik 80 perc ervan geswapt naar btc, ezel dak ben. Khad het bericht toen nog ni gezien, anders had ik ze zeker gehouden. Weer een les geleerd: altijd eerst hier komen kijken voor ik iets dwaas doe, zoals dingen swappen tout court. Swappen kost teveel maar dacht dat het de moeite zou zijn als Nano zou corrigeren en btc herpakken. Dat eerste zal nu niwaar meer zijn natuurlijk.

Hij zal binnenkort wel met zijn eigen munt afkomen zeker. Hopen dat we op tijd kunnen instappen.
Mensen maken er een grotere fuzz over dan het is. Tesla gaat zijn BTC niet verkopen. Elon stelt dat niet-fossiele mining een randvoorwaarde is om klanten in BTC tesla's te laten kopen.
Volkomen begrijpbaar aangezien heel het imago van Tesla draait rond het 'red de planeet door onze elektrische wagens te kopen' als Messias bedrijf.

Terug
Bovenaan