Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu verkopen is idd het slechtste wat je kan doen. Het kan nog verder zakken, maar er kan evengoed snel een bounce komen. Bitcoin en Ethereum lijken (voorlopig?) support gevonden te hebben.Bedankt biden en elon!
De grote vissen vertrekken. hmm maar ik blijf holden.
de cummies hebben nochtans gene last gehad van elon zijne zeverMet de winst van mijn CUMMIES heb ik VET gekocht.![]()

tja, da komt ervan als ge investeert in shitcoins zoals bitcoinKlote Elon.
Geen fijn voorbije dagen voor m'n cryptos en de beurs![]()

tja, da komt ervan als ge investeert in shitcoins zoals bitcoin![]()

Cumrocket is een store of valuede cummies hebben nochtans gene last gehad van elon zijne zever![]()
Die gaat gewoon eerst zijn bags vullen van een bepaalde coin om hem dan te shillen.Die gaat gewoon dus andere crypto's weldra aanhalen als alternatief, zegt hij ook. Die gaan sky rocket. Later dan weer laten crashen. And so on
Het toont wel weer aan dat het uiteindelijk de machtige mensen zijn die zullen bepalen wat de waarde is van een (crypto)munt.Ik snap Musk niet echt meer. Ofwel draait hij helemaal door ofwel is zijn twitter gehackt.
Het energieverbruik van Bitcoin was al bekend voordat hij in Bitcoin stapte. Trouwens nog geen 24u ervoor zat hij Dogecoin te shillen, een cryptocurrency die ook proof-of-work gebruikt en dus even veel vervuilt dan Bitcoin.
Mensen maken er een grotere fuzz over dan het is. Tesla gaat zijn BTC niet verkopen. Elon stelt dat niet-fossiele mining een randvoorwaarde is om klanten in BTC tesla's te laten kopen.Hij zal binnenkort wel met zijn eigen munt afkomen zeker. Hopen dat we op tijd kunnen instappen.